Eneri Skrevet 15. juli 2021 #21 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 14.7.2021 den 8.49): Det handler vel om at da må ting forberedes mer, kanskje? Hvis du sier: Vil du være med på tur, været skal være fint 😊: Jeg tar med meg te på termos og baker noe godt å vite i. Har ekstra sitteunderlag. Så fordrer det at du bruker en del tid, samt faktisk har termos, passende sekk å være i samt sitteunderlag.. Noen ganger er de insvesteringene for store. Anonymkode: 40d2b...b58 Jeg skjønner det du sier med å måtte bruke ekstra tid. Men ellers kan man vri på ting så det ikke krever spesialutstyr. Har man ikke termos eller kaffekanne, kan man blande saft i ei tom brusflaske. Trengs kjøleelement kan man fryse ei halvlitersflaske med vann. Sekk kan være sekk som til daglig brukes til treningstøy. Sitteunderlag kan være et gammelt fleecepledd/ togpledd. Ostesmørbrød i alufolie som varmes på bålet blir ikke særlig dyrere enn en vanlig brødlunsj hjemme osv. Jeg skjønner at feks vedvarende stram økonomi (gjerne kombinert med svekket helse) kan gjøre at man føler seg avskåret fra å kunne delta på hyggelige aktiviteter, men NOE kan iallefall gjøres uten innhugg i pengeboka utover ordinært dagsforbruk 😊 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #22 Skrevet 15. juli 2021 Bade. Google rundt på nett for å finne ut om kule steder. Jeg liker å se på bunkere og sånt fra 2.verdenskrig, ruiner av diverse slag, og artige naturformasjoner. Gamle gruver, steinbrudd.. Helleristninger og runestener. Har funnet mye på nett bare ved å Google steder, søke opp steder på Instagram og sånn. Gå tur til en kul foss. Gå langs en elv. Stoppe litt her og der ved små kulper og fall. Gamle kirker. Jeg er ikke religiøs, men de har fin arkitektur, og ser man nøye etter, er det mange spennende detaljer. Liker spesielt stavkirker. Noen koster det penger for å se på, andre er gratis. Friluftsmuseer er ofte gratis. Ofte er det gratis kunstutstillinger i byer og bygder. Det er også gøy å dra og se på diverse kunstinstallasjoner og skulpturer som er helt gratis. Har såå lyst til å dra på urban exploring, men har ikke bil og vennene mine er ikke så gira. Ellers liker jeg å snoke rundt og inni gamle hus om jeg ser et. Har også lyst til å lære å plukke sopp. Anonymkode: 277da...0e9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå