Gå til innhold

Bestille journal helse midt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har bestilt journal fra sykehus i helse midt? Må man sende inn bestilling på papir, finnes det ikke elektronisk? Må man sende inn en for hvert sykehus? Kan man bestille hele journalen på en gang, eller må man spesifisere på akkurat de datoene man vil ha? 

Anonymkode: c4943...73a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sendt på epost. Fikk i posten ikke så lenge etterpå. Google sykehuset du tilhører så finner du informasjon om hvor du skal henvende deg. Jeg ringte sykehuset og fikk beskjed om at jeg kunne enten sende via brevpost eller epost og fikk eposten over telefonen. 

Anonymkode: 12b71...4b3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sendt på epost. Fikk i posten ikke så lenge etterpå. Google sykehuset du tilhører så finner du informasjon om hvor du skal henvende deg. Jeg ringte sykehuset og fikk beskjed om at jeg kunne enten sende via brevpost eller epost og fikk eposten over telefonen. 

Men fikk du da hele journalen, fra du ble født? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men fikk du da hele journalen, fra du ble født? 

Jeg skrev at jeg ønsket hele min pasientjournal fra alle avdelinger også spesifiserte jeg hvilke bare for å være sikker på at jeg fikk alt. Men jeg skrev bare 3 forskjellige avdelinger og fikk fra 4 (viste ikke om den siste), så usikker på om det er nødvendig å spesifisere når du sier hele fødsel. Jeg skrev at jeg ønsket journal fra fødsel til dagens dato for å være sikker på at jeg fikk absolutt alt. 

Jeg måtte søke hos tre forskjellige for å min journal, da journalen ikke er samlet i ett. Fastlege, lokale sykehus og byarkivet. 
Fra fødsel til 10 års alderen måtte jeg få fra byarkivet i kommunen jeg er født i. Da det lokalsykehuset er nedlagt og journalen var ikke med videre da jeg flyttet som barn av en eller annen grunn. Der sto alt fra fødsel med dokumentasjon på selve fødsel og til helsesøsteroppfølging som spedbarn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt sykt at ikke alle helseopplysninger om en person ennå ikke er samlet under Helse Norge. 

Anonymkode: 06ae0...23c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...