Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, MapleSirup said:

Helsetrygdekort da?

Er dette i forbindelse med et utenlandsopphold? 
Du er så vag!!! Hvem har signert brevet? Hva er det til?

Har lest en annen tråd her inne hvor ts avslører seg selv skriver som anonym og plutselig med brukernavn trenger vel dokumentasjon på søknad om engangsstønad tråden  heter 

Engangsstønad ved fødsel

Anonymkode: 48e53...37e

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, MapleSirup said:

Helsetrygdekort da?

Er dette i forbindelse med et utenlandsopphold? 
Du er så vag!!! Hvem har signert brevet? Hva er det til?

 

Anonymkode: 48e53...37e

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke dette samme bruker som er på "ferie" i Egypt og har vært der i over et halvt år? NAV har tydeligvis god oversikt og godt er det.

Anonymkode: f703e...a85

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er ikke dette samme bruker som er på "ferie" i Egypt og har vært der i over et halvt år? NAV har tydeligvis god oversikt og godt er det.

Anonymkode: f703e...a85

Må være noe sånt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...