Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Mafiavirksomhet på høyt nivå!

Anonymkode: e7abc...cf4

For noe tull. Dette firmaet har konsesjon på å kreve inn ubetalte ting over hele europe og er del av et internasjonalt firma som driver med innkreving av bøter, bom og andre utlegg som følge av  at utlendinger tror de kan lire seg unna. Det er også dette firmaet som inndriver penger av polakkene som ikke betaler for seg her i Norge.

Hva slags begrunnelse har du for å kalle dette mafiavirksomhet? 

Anonymkode: 01118...e80

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Betal de 400 kronene og få det ut av verden.

Anonymkode: d7c99...c11

AnonymBruker
Skrevet

Det er lov å gjøre feil i andre land, og det kan være vrient å kjenne til alle systemer for betaling på veier. Men gjør man feil må man gjøre opp for seg, siden det er et eget ansvar. Dere nektet jo etter sigende å betale makspris siden dere hadde mistet billetten, da vil jo kravet naturlig nok gå til inkasso. Er det i et annet land tar det litt tid før det kommer til Norge, men inkassofirmaer opererer i hele EU/EØS, så det kommer, noe dere nå har sett. Kan forstå det er litt kjipt, men betal de 400,- og få det ut av verden. Dere innrømmer jo at dere ikke betalte ved bommen, så kravet er jo gyldig nok i seg selv, og skal dere bestride det, så må dere jo satse på foreldelsesfrist eller noe slikt. Da må dere fort ha en italiensk advokat inne i bildet, og det kan blir dyrt for det som i utgangspunktet er en liten sum. 

Anonymkode: cbcf9...ecd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en 100% lik situasjon i Italia for noen år siden hvor regninga kom 1 år på etterskudd. Samme problem som TS, bare at jeg hadde nok selvinnsikt til å forstå at det er JEG som har forårsaket problemet. Med andre ord endte jeg selvfølgelig opp med å betale regningen, MEN jeg fikk kontaktet innkassofirmaet i Italia først og de slettet gebyrene fra regningen da jeg forklarte at jeg ikke hadde mottatt noe faktura tidligere. Altså betalte jeg bare det jeg faktisk skulle ha betalt for å ha kjørt på motorveien, og beløpet på regningen ble da ubetydelig (80kr ish, og ~200kr i gebyr som jeg slapp).

Anonymkode: f56d8...a66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...