Gå til innhold

Pfizervaksine og astma

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For to uker siden fikk jeg pfizervaksinen. Jeg har en godt regulert astma, sjelden bruk for astmamedisiner på sommeren. Etter at jeg tok vaksinen har jeg begynt å få tyngre pust på kveldene og tørrhoste. 

Har andre opplevd det samme?

Anonymkode: d317c...a9b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har astma og fått pfizer. Ikke merket det. Det er nok tilfeldigheter. Astma kan variere mye. 

Anonymkode: fd1a3...d4a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også astma og fikk pfizer, har ikke hatt noen bivirkninger.

Anonymkode: 46901...d37

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner flere som har verre astma nå enn vanlig på grunn av pollen mener de selv, de har ikke tatt vaksinen så de kan ikke skylde på den.

Anonymkode: d0a7a...531

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Sjekket just pollenvarslingen og det kan være der det kommer fra 🙈 Ser spøk på høglys dag efter den vaksinen

Anonymkode: d317c...a9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forferdelig pollen nå, jeg bruker tre forskjellige medikamenter - antihistaminer i tablettform, øyedråper og nesespray med antihistaminer og litt sånn astmamedisin-greier (20%) tror jeg. 

Det du finner nå er primært gresspollen/timotei, men du har også noe bjørk og også burot.

Anonymkode: d074d...a20

AnonymBruker
Skrevet

Astma her også og tatt Pfizer. Ikke merket noe som helst 😊 Ingen andre bivirkninger heller, for den saks skyld.

Anonymkode: 08e80...520

AnonymBruker
Skrevet

Min astma har plutselig blitt litt verre nå de siste dagene, men det kan umulig være Pfizer vaksinen, for jeg fikk første dose i dag.. Det er interessant å lese at det muligens er pollen, har liksom våknet opp ekstra tett den siste uken. 

Anonymkode: 75f65...595

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...