AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #21 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du overtolker;) Du må jo ikke slutte å hilse på han heller da 😅 Anonymkode: f5d72...501 Kanskje.. men jeg blir gal.. 🙈 han er plutselig overalt, også utenom jobb. Og det er kollegaer av meg som også har spurt om det er noe mellom oss, uten at jeg har sagt noe. Så andre ser det jo også.. Jeg har ho lyst til å bli bedre kjent., men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det mer enn det jeg har gjort. Kunne jo bare ha bedt han ut, men da kan det bli kleint på jobb om han sier nei. Og det føles også rart når han ikke har svart på venneforespørsel på fb. Selv om det er jo sant at man ikke trenger å være på fb for å bruke Messenger da. 😊 Anonymkode: a4a35...d1f
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #22 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 9.7.2021 den 20.58): Kanskje det.. men om han nå ikke svarer på venneforespørselen min på Facebook., hva da? Skal jeg bare overse han neste gang jeg ser han? Jeg forstår virkelig ikke. Han er veldig kjekk og jeg tenker mer og mer på ham, og han gjør jo ting som at det i hvertfall virket at han liker meg. Men det skjer liksom ingenting. Redd jeg har misforstått. Men siden flere også har lagt merke til det og tror han liker meg så skjønner jeg ingenting.. Så forvirrende 😅🙈 Anonymkode: a4a35...d1f Jeg datet en mann i noen måneder. Datet ham til og med her ja! La ham til på fb i starten, han la meg aldri til. Spurte etter en stund hvorfor, han sa han aldri var der inne. Så viste det seg at han hadde andre ting på gang og var redd for at jeg skulle begynne å kommentere/like bilder så andre skulle se - og redd for at jeg skulle se aktiviteten hans der/kommentarer fra andre damer osv. Så mulig han har ting på gang med andre damer og ikke vil involvere deg i noe. Akkurat nå. Kanskje senere? Det kan selvfølgelig være han ikke har sett forespørselen. Hadde uansett grunn ikke trukket tilbake forespørselen tror jeg, da viser du jo at du følger med og blir «fornærma» for at han ikke har godtatt den. Kleint. Anonymkode: 1017c...5ba
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #23 Skrevet 11. juli 2021 Ikke si at du har addet han på FB. For guds skyld. Heller ikke trekk forespørselen. Bare avvent. Tror ikke han er interessert. Da hadde han akseptert. Han har jo også mulighet til å skrive til deg på messenger, noe han ikke gjør. Det du har å basere hans interesse på er blikkontakt og hilsen.. Anonymkode: be4a6...939 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #24 Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke si at du har addet han på FB. For guds skyld. Heller ikke trekk forespørselen. Bare avvent. Tror ikke han er interessert. Da hadde han akseptert. Han har jo også mulighet til å skrive til deg på messenger, noe han ikke gjør. Det du har å basere hans interesse på er blikkontakt og hilsen.. Anonymkode: be4a6...939 Det er sant. Det er det eneste jeg har å bassere det på. Men nå har jeg fått veldig lyst til å bli bedre kjent da. Og det må jo begynne et sted. Men ja, har tenkt det samme, det blir rart å trekke det tilbake. Får bare se hva som skjer. Jeg selv står ikke synlig som singel på fb da.. kanskje jeg burde det? 😅🤷♀️ Anonymkode: a4a35...d1f
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #25 Skrevet 11. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er sant. Det er det eneste jeg har å bassere det på. Men nå har jeg fått veldig lyst til å bli bedre kjent da. Og det må jo begynne et sted. Men ja, har tenkt det samme, det blir rart å trekke det tilbake. Får bare se hva som skjer. Jeg selv står ikke synlig som singel på fb da.. kanskje jeg burde det? 😅🤷♀️ Anonymkode: a4a35...d1f Tror ikke det er det det står på fra hans side. Personlig har jeg ikke 'Singel' på FB. Synes det utstråler litt desperatisme. Jeg ville prøvd å komme i snakk med han på jobb. Prøvd å få en bedre fornemmelse om han er interessert. Anonymkode: be4a6...939
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå