Gå til innhold

Hva er det han vil..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har «møtt» en fyr via jobben. Vi jobber ikke sammen men han jobber som bud og levere ofte varer til oss.
Han prater alltid til meg, smiler verdens fineste smil og hilser også om han ser meg privat om det er i bilen eller på butikken. 
Han sender meg lange blikk, og vi får ofte blikkontakt. Dette har også andre lagt merke til og kommentert, at han hele tiden ser etter meg. Men så til problemet.. Dette har pågått i et år.. men det skjer ikke noe mer.. Så jeg sendte en litt morsom mld til han for en måned siden på Messenger om noe som skjedde på jobben når han var der.. han svarte raskt på en fin og morsom måte.. men ikke noe mer.. så jeg tenkte ok. Han er faktisk ikke interresert da. Men så er det det at han fortsatt hilser på meg på mils avstand og smiler og vinker fra bil. 
Så jeg tok motet til meg og la han til på fb. Det er 3 dager siden og han har fortsatt ikke svart. Jeg kan fortsatt avbryte forespørselen om jeg vil. Jeg vet at han har vært på Facebook uten å svare på den. Hva er det han vil? 
Han er singel, det vet jeg. Er i 20-årene. Han er noen år yngre enn meg. 

Anonymkode: a4a35...d1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Har «møtt» en fyr via jobben. Vi jobber ikke sammen men han jobber som bud og levere ofte varer til oss.
Han prater alltid til meg, smiler verdens fineste smil og hilser også om han ser meg privat om det er i bilen eller på butikken. 
Han sender meg lange blikk, og vi får ofte blikkontakt. Dette har også andre lagt merke til og kommentert, at han hele tiden ser etter meg. Men så til problemet.. Dette har pågått i et år.. men det skjer ikke noe mer.. Så jeg sendte en litt morsom mld til han for en måned siden på Messenger om noe som skjedde på jobben når han var der.. han svarte raskt på en fin og morsom måte.. men ikke noe mer.. så jeg tenkte ok. Han er faktisk ikke interresert da. Men så er det det at han fortsatt hilser på meg på mils avstand og smiler og vinker fra bil. 
Så jeg tok motet til meg og la han til på fb. Det er 3 dager siden og han har fortsatt ikke svart. Jeg kan fortsatt avbryte forespørselen om jeg vil. Jeg vet at han har vært på Facebook uten å svare på den. Hva er det han vil? 
Han er singel, det vet jeg. Er i 20-årene. Han er noen år yngre enn meg. 

Nei denne typen er en gåte....eneste måten her er vel frontalangrep?...neste gang ber du ham med på noe moro..eller hjem til deg .

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (41 minutter siden):

Nei denne typen er en gåte....eneste måten her er vel frontalangrep?...neste gang ber du ham med på noe moro..eller hjem til deg .

Kanskje det.. men om han nå ikke svarer på venneforespørselen min på Facebook., hva da? Skal jeg bare overse han neste gang jeg ser han? Jeg forstår virkelig ikke. Han er veldig kjekk og jeg tenker mer og mer på ham, og han gjør jo ting som at det i hvertfall virket at han liker meg. Men det skjer liksom ingenting. Redd jeg har misforstått. Men siden flere også har lagt merke til det og  tror han liker meg så skjønner jeg ingenting.. Så forvirrende 😅🙈

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han sliter veldig sosialt eller noe

Anonymkode: b4460...71a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje det.. men om han nå ikke svarer på venneforespørselen min på Facebook., hva da? Skal jeg bare overse han neste gang jeg ser han? Jeg forstår virkelig ikke. Han er veldig kjekk og jeg tenker mer og mer på ham, og han gjør jo ting som at det i hvertfall virket at han liker meg. Men det skjer liksom ingenting. Redd jeg har misforstått. Men siden flere også har lagt merke til det og  tror han liker meg så skjønner jeg ingenting.. Så forvirrende 😅🙈

Gjør som en hannhund..rett på sak irl. Da kommer han seg ikke unna...

Du vet hvordan en hannhund sorterer det han møter i veien? Et godt innsniff....kan det pules eller spises blir det en kort pause🤭...hvis nei på begge jogger han videre😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje han sliter veldig sosialt eller noe

Anonymkode: b4460...71a

Ja, tanken har streifet meg. Han er veldig smilende og blid men han er ikke en som prater så mye.. kanskje han er sjenert? 🤔

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (3 timer siden):

Du vet hvordan en hannhund sorterer det han møter i veien? Et godt innsniff....kan det pules eller spises blir det en kort pause🤭...hvis nei på begge jogger han videre😂

😂😂😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hjelp meg litt da.. 😅 Han har fortsatt ikke svart på venneforespørsel på Facebook. Jeg ser han er på på Messenger.. er det et hint at han ikke er interresert? Hvorfor hilser han så veldig på meg også privat da? 🙈

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hjelp meg litt da.. 😅 Han har fortsatt ikke svart på venneforespørsel på Facebook. Jeg ser han er på på Messenger.. er det et hint at han ikke er interresert? Hvorfor hilser han så veldig på meg også privat da? 🙈

Jeg hadde blitt gal å gått sånn å spekulere..skriv til han på messenger at du har sendt han en venneforespørsel fordi han er så hyggelig å hilser hver gang dere møtes... bare for å få en reaksjon. 

Er det null reaksjon der så har du jo svaret ... problem solved...

Endret av Bente1234
  • Liker 2
Skrevet

Ligner profil bildet på fb slik du ser ut? Ikke sikkert han kjenner deg igjen???

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde avventet. Men vært normal når han hilser. Ikke sikkert han tørr å blande jobb å privat

Anonymkode: 1d526...922

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man kan flørte og sende blikk uten at man er interessert i personen. Han har sikkert damen.

Anonymkode: d194f...5ab

• Liker 3
Skrevet
ABM skrev (På 9.7.2021 den 21.06):

😂😂

Det siste her skal jeg brodere og henge på veggen 😂😂😂😂

Henge det opp i entreen 

Skrevet
MiniMjau skrev (3 minutter siden):

😂😂

Det siste her skal jeg brodere og henge på veggen 😂😂😂😂

Henge det opp i entreen 

😄 Lykke til med broderingen🌹

Skrevet

Jeg tipper han er opptatt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.7.2021 den 23.44):

Ja, tanken har streifet meg. Han er veldig smilende og blid men han er ikke en som prater så mye.. kanskje han er sjenert? 🤔

Nei. Om han vinker, smiler og hilser og svarte deg på din «morsomme» sms (eller hva det var) - så er han ikke for sjenert til å legge deg til på Facebook. Selvsagt ikke.

Svaret er nok dessverre at han ikke er interessert i deg på «den» måten.

Anonymkode: 0ed2b...6a1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han et ikke opptatt. Står også som singel på fb. Og ja. Jeg ligner meg på bildet. Han vet også navnet mitt 😅

Jeg har også prøvd å late som at jeg ikke ser han på feks butikken. Men da kommer han gjerne helt bort der jeg er for å si hei. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei. Om han vinker, smiler og hilser og svarte deg på din «morsomme» sms (eller hva det var) - så er han ikke for sjenert til å legge deg til på Facebook. Selvsagt ikke.

Svaret er nok dessverre at han ikke er interessert i deg på «den» måten.

Anonymkode: 0ed2b...6a1

Ok. Om det er så enkelt så.. Men da skjønner jeg ihverfall ingenting. Vi får som sagt ofte øyekontakt og det er absolutt noe spenning der, jeg får lyst å kaste meg over han for å være ærlig.. 🙈 Så da får jeg prøve å unngå han.. for jeg blir forvirra.. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo hende han er på messenger, men ikke logger på fb. Det er mer og mer vanlig. 

Kan jo også hende at han bare er en hyggelig fyr. Betyr ikke at han vil møte deg utenom jobb for det. 

Anonymkode: f5d72...501

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ok. Om det er så enkelt så.. Men da skjønner jeg ihverfall ingenting. Vi får som sagt ofte øyekontakt og det er absolutt noe spenning der, jeg får lyst å kaste meg over han for å være ærlig.. 🙈 Så da får jeg prøve å unngå han.. for jeg blir forvirra.. 

Du overtolker;) Du må jo ikke slutte å hilse på han heller da 😅 

Anonymkode: f5d72...501

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...