daffe91 Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Noen her som har erfaring med anal krok? Dama ville ha det og jeg henta den på posten i dag, 😈
Adrenalina1 Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 Herregud. Ser ut som et torturinstrument. Hva folk får seg til å stappe inn her og der. 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 Jegvregner med at analkrok er i et ord. Anonymkode: ae26d...2e8
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #4 Skrevet 9. juli 2021 Ser ut som noe jeg kunne likt å prøve også. På meg selv. Etter en tur til legen og en prostatasjekk innså jeg hvor godt det føltes Kunne aldri gjort det på dama for jeg selv tenner ikke på å leke med andres rumpe Anonymkode: a277f...16d
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #5 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Kunne aldri gjort det på dama for jeg selv tenner ikke på å leke med andres rumpe Hvis du er mann, så kan du strekke deg såpass for partneren din. Anonymkode: 695d4...b9f
TaliBanan Skrevet 9. juli 2021 #6 Skrevet 9. juli 2021 Har erfaring 😁 Bruker å binde hendene hennes bak på ryggen og i kroken, eller knyte fra hestehalen til kroken.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #7 Skrevet 9. juli 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvis du er mann, så kan du strekke deg såpass for partneren din. Anonymkode: 695d4...b9f Og hvis du er kvinne så respekterer man et nei Anonymkode: a277f...16d 4
Gjest Alterego666 Skrevet 10. juli 2021 #9 Skrevet 10. juli 2021 TaliBanan skrev (11 timer siden): Har erfaring 😁 Bruker å binde hendene hennes bak på ryggen og i kroken, eller knyte fra hestehalen til kroken. Det samme gjorde jeg med tidligere partner. Først bandt jeg armer og ben i shibari-mønster, så tok jeg fram kroken og holdt den foran øynene hennes. Hun ristet på hodet og vred på seg. Så smurte jeg kroken og hullet, smatt kroken inn og strammet den inn fra hestehalen til ryggen og nakken var bøyd maksimalt og pusten hennes gikk støtvis. Da var hun min. (Disclaimer: Dette var en avklart D/S-lek. Vi hadde koder hvor hun når som helst kunne stoppe meg. Jeg lekte kun innenfor hennes grenser, men oppdraget var å utvide disse grensene.)
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #10 Skrevet 10. juli 2021 Dette er noe alle kvinner burde ha i kjøkkenskuffen. På med kroken dersom mannen ikke gjør pliktene sine! Anonymkode: 5353a...d23 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #11 Skrevet 10. juli 2021 Alterego666 skrev (10 timer siden): Det samme gjorde jeg med tidligere partner. Først bandt jeg armer og ben i shibari-mønster, så tok jeg fram kroken og holdt den foran øynene hennes. Hun ristet på hodet og vred på seg. Så smurte jeg kroken og hullet, smatt kroken inn og strammet den inn fra hestehalen til ryggen og nakken var bøyd maksimalt og pusten hennes gikk støtvis. Da var hun min. (Disclaimer: Dette var en avklart D/S-lek. Vi hadde koder hvor hun når som helst kunne stoppe meg. Jeg lekte kun innenfor hennes grenser, men oppdraget var å utvide disse grensene.) cool story bro Anonymkode: b7fb4...7c8 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #12 Skrevet 10. juli 2021 Veldig deilig. Jeg elsker alt som har med anal å gjøre. Diggeste er hult rør ned i analen også kan min hubby tisse ned røret. Deilig å bli vasket der bak 😜 Anonymkode: 47d14...bf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå