Gå til innhold

Noen som har erfaring med anal krok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med anal krok? Dama ville ha det og jeg henta den på posten i dag, 😈

57542238-1B5B-4582-8595-53C84A38BBB4.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud. Ser ut som et torturinstrument. Hva folk får seg til å stappe inn her og der.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jegvregner med at analkrok er i et ord.

Anonymkode: ae26d...2e8

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som noe jeg kunne likt å prøve også. På meg selv.

Etter en tur til legen og en prostatasjekk innså jeg hvor godt det føltes

Kunne aldri gjort det på dama for jeg selv tenner ikke på å leke med andres rumpe

Anonymkode: a277f...16d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Kunne aldri gjort det på dama for jeg selv tenner ikke på å leke med andres rumpe

Hvis du er mann, så kan du strekke deg såpass for partneren din. 

Anonymkode: 695d4...b9f

Skrevet

Har erfaring 😁

Bruker å binde hendene hennes bak på ryggen og i kroken, eller knyte fra hestehalen til kroken. 

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis du er mann, så kan du strekke deg såpass for partneren din. 

Anonymkode: 695d4...b9f

Og hvis du er kvinne så respekterer man et nei

Anonymkode: a277f...16d

• Liker 4
Skrevet

De er geniale, i kombinasjon med hårbondage 😍

Gjest Alterego666
Skrevet
TaliBanan skrev (11 timer siden):

Har erfaring 😁

Bruker å binde hendene hennes bak på ryggen og i kroken, eller knyte fra hestehalen til kroken. 

Det samme gjorde jeg med tidligere partner. Først bandt jeg armer og ben i shibari-mønster, så tok jeg fram kroken og holdt den foran øynene hennes. Hun ristet på hodet og vred på seg. 
Så smurte jeg kroken og hullet, smatt kroken inn og strammet den inn fra hestehalen til ryggen og nakken var bøyd maksimalt og pusten hennes gikk støtvis. Da var hun min.

(Disclaimer: Dette var en avklart D/S-lek. Vi hadde koder hvor hun når som helst kunne stoppe meg. Jeg lekte kun innenfor hennes grenser, men oppdraget var å utvide disse grensene.)

AnonymBruker
Skrevet

Dette er noe alle kvinner burde ha i kjøkkenskuffen. På med kroken dersom mannen ikke gjør pliktene sine!

Anonymkode: 5353a...d23

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (10 timer siden):

Det samme gjorde jeg med tidligere partner. Først bandt jeg armer og ben i shibari-mønster, så tok jeg fram kroken og holdt den foran øynene hennes. Hun ristet på hodet og vred på seg. 
Så smurte jeg kroken og hullet, smatt kroken inn og strammet den inn fra hestehalen til ryggen og nakken var bøyd maksimalt og pusten hennes gikk støtvis. Da var hun min.

(Disclaimer: Dette var en avklart D/S-lek. Vi hadde koder hvor hun når som helst kunne stoppe meg. Jeg lekte kun innenfor hennes grenser, men oppdraget var å utvide disse grensene.)

cool story bro

Anonymkode: b7fb4...7c8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Veldig deilig. Jeg elsker alt som har med anal å gjøre. Diggeste er hult rør ned i analen også kan min hubby tisse ned røret. Deilig å bli vasket der bak 😜

Anonymkode: 47d14...bf7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...