AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Jeg er mister endel hår for tiden, gjorde det for kanskje 10 år siden også, slik at det er ikke relatert til sykdom eller stress. Er det noen som har tips om noe som kan virke på dette? Anonymkode: b78aa...013
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 Jeg bruker hairgain tabletter. Har funnet at det hjelper noe, heller ikke sykdomsrelatert avfall hos meg. Det virker til å stoppe avfallet, men 100%sikker er jeg jo ikke iom at det kun er helsekost. Tør i allefall ikke stoppe med det siden håret holder seg nå😅 Anonymkode: 8207f...63b 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 Lurer på det samme! Akkurat nå tar jeg tabletter som skal styrke håret, men ser ikke ut som det funker foreløpig. Og jeg har kjøpt sjampo og balsam som skal funke, men har ikke prøvd det enda. jeg prøver også å massere hodebunnen hver dag. Anonymkode: 62d5b...49b 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #4 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg bruker hairgain tabletter. Har funnet at det hjelper noe, heller ikke sykdomsrelatert avfall hos meg. Det virker til å stoppe avfallet, men 100%sikker er jeg jo ikke iom at det kun er helsekost. Tør i allefall ikke stoppe med det siden håret holder seg nå😅 Anonymkode: 8207f...63b Tusen takk for tips! Hvor kjøper du dine, er det disse du mener: https://www.vita.no/hairgain/hairgain-60-tabletter Det var da en **** pris 😄 men er det verdt det så skal jeg absolutt vurdere det!!! Anonymkode: b78aa...013
netpuppy Skrevet 9. juli 2021 #5 Skrevet 9. juli 2021 Det skal visstnok hjelpe med Castor-oil og rosmarin- og peppermynte-olje, men jeg orket ikke å prøve mer enn en uke. Men om du har en time eller to til overs hver dag er det jo bare å prøve. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #6 Skrevet 9. juli 2021 netpuppy skrev (3 minutter siden): Det skal visstnok hjelpe med Castor-oil og rosmarin- og peppermynte-olje, men jeg orket ikke å prøve mer enn en uke. Men om du har en time eller to til overs hver dag er det jo bare å prøve. Thank you! Den der castor greia ga jeg helt opp. Jeg fikk akkurat et tips om "Hair Volume" tbl. fra et familiemedlem, skal prøve de i 2 måneder. Har de ikke effekt så skal jeg prøve de hair gain tbl. Krysser fingrene!! Anonymkode: b78aa...013
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #7 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Tusen takk for tips! Hvor kjøper du dine, er det disse du mener: https://www.vita.no/hairgain/hairgain-60-tabletter Det var da en **** pris 😄 men er det verdt det så skal jeg absolutt vurdere det!!! Anonymkode: b78aa...013 På Vita! Lykke til, håper det hjelper❤️ Anonymkode: 8207f...63b 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #8 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): På Vita! Lykke til, håper det hjelper❤️ Anonymkode: 8207f...63b og btw, den prisen var ikke gal i det hele tatt, bare jeg som blingsa Anonymkode: b78aa...013
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #9 Skrevet 9. juli 2021 Jeg har i perioder brukt nisim shampoo, syns det funket. Har i perioder hartt stort håravfall. Heldigvis lenge siden nå! Anonymkode: bd9c2...63c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #10 Skrevet 9. juli 2021 Hjelper virkelig Hairgane? Jeg har brukt Nisim shampo og Priorin(6mnd) ingenting hjalp. Men leser at det er bra tilbakemeldinger på denne Hairgane. Anonymkode: 8b1d4...c88
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #12 Skrevet 7. august 2021 Løk funker. Stimulerer hårvekst og gir tykkere sterkere hårstrå. Hjelper alopecia, naturlig tynt hår, hormonubalansen etc. ulempe: stinker, tar tid man kan bruke rå løksaft, eller koke løk og lage «te» Anonymkode: 766b4...59b
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #13 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Løk funker. Stimulerer hårvekst og gir tykkere sterkere hårstrå. Hjelper alopecia, naturlig tynt hår, hormonubalansen etc. ulempe: stinker, tar tid man kan bruke rå løksaft, eller koke løk og lage «te» Anonymkode: 766b4...59b Nei, hadde løk hjulpet mot noe som helst så hadde jeg hatt så mye hår at jeg hadde snublet i det. Hormonbalansen og alopecia blir overhodet ikke påvirket av løk og her går det mye løk. Du kan like gjerne snu deg mot et fallent hårstrå og skrike "la det gro" 3 ganger og så er det like stor sjanse for at håret kommer tilbake som at du ruller deg rundt i en balje med løksaft og absorberer det med hele kroppen. Anonymkode: 2e8b9...fe0 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #14 Skrevet 7. august 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, hadde løk hjulpet mot noe som helst så hadde jeg hatt så mye hår at jeg hadde snublet i det. Hormonbalansen og alopecia blir overhodet ikke påvirket av løk og her går det mye løk. Du kan like gjerne snu deg mot et fallent hårstrå og skrike "la det gro" 3 ganger og så er det like stor sjanse for at håret kommer tilbake som at du ruller deg rundt i en balje med løksaft og absorberer det med hele kroppen. Anonymkode: 2e8b9...fe0 Altså løk i håret/hodebunn. Det er ikke hokus pokus men sulfur, det som også gjør det stinker. Anonymkode: 766b4...59b
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #15 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså løk i håret/hodebunn. Det er ikke hokus pokus men sulfur, det som også gjør det stinker. Anonymkode: 766b4...59b Hokus pokus? Hadde dette faktisk funket så hadde det ikke vært et eneste skallet hode på møte i alopecia foreningen, hadde vel ikke vært en forening en gang da. Anonymkode: 2e8b9...fe0 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #16 Skrevet 8. august 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Hokus pokus? Hadde dette faktisk funket så hadde det ikke vært et eneste skallet hode på møte i alopecia foreningen, hadde vel ikke vært en forening en gang da. Anonymkode: 2e8b9...fe0 Jaja, jeg vet det gjør. Anonymkode: 766b4...59b
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #17 Skrevet 8. august 2021 Da kan man kanskje forsøke MSM tilskudd i stedet for å spise løk 🙂 Men løk er jo godt da Anonymkode: 0c9c2...31e
Solknapp Skrevet 8. august 2021 #18 Skrevet 8. august 2021 Jeg mistet mye hår i en periode og prøvde først Arcon tisane 180 kapsler etter anbefalning hos frisør, men det fungerte ikke på meg. Deretter kjøpte jeg inn en prøvepakke av Nioxin shampo, balsam og en slags kur. Trodde egentlig ikke på det, men det fungerte på meg. Fikk sakte men sikkert mer hår tilbake og mister mindre. Har fortsatt med det og er fornøyd!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #19 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (På 9.7.2021 den 18.58): Thank you! Den der castor greia ga jeg helt opp. Jeg fikk akkurat et tips om "Hair Volume" tbl. fra et familiemedlem, skal prøve de i 2 måneder. Har de ikke effekt så skal jeg prøve de hair gain tbl. Krysser fingrene!! Anonymkode: b78aa...013 Du må i alle fall prøve 3 mnd. Helst 6. Men det er basically bare b-vitaminer. Fungerer kun om man har mangel på det Anonymkode: 2c4da...76c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #20 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (På 9.7.2021 den 18.22): Jeg er mister endel hår for tiden, gjorde det for kanskje 10 år siden også, slik at det er ikke relatert til sykdom eller stress. Er det noen som har tips om noe som kan virke på dette? Anonymkode: b78aa...013 Ble du utredet av fastlegen for dette for 10 år siden? Uansett så kan du jo ikke vite om håravfallet nå kan skyldes sykdom eller mangler hvis du ikke nylig er utredet hos lege for dette. Anonymkode: 32a50...435
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå