Gå til innhold

Dere som har Playstation 2 - pass på!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har en Playstation 2 (kjøpt i desember i fjor) som rammes av dette:

Fra NTB:

PlayStation kan være brannfarlig

Sony ber nå 3,3 millioner kunder bytte inn sin PlayStation 2 fordi den er brannfarlig. Også norske kunder kan være berørt.

Strømadapterne i den svarte slimline-versjonen av PlayStation 2 kan bli overopphetet og dette kan medføre brannfare. Drøyt 40 tilfeller av smelting eller overoppheting er rapportert i Nord-Amerika, skriver Computerworld.

Modellene som kan være brannfarlige er produsert høsten 2004. Det dreier seg om rundt 2,3 millioner enheter i Europa, 960.000 enheter i Nord-Amerika og 60.000 enheter i Japan.

De brannfarlige strømadapterne finnes i modellene SCPH 70002, 70003 og 70004. Modellene har produktidentifiseringskoden HP – ATO48H03 og bærer datostemplene 2004.08, 2004.09, 2004.10, 2004.11 eller 2004.12.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for informasjonen. Vi fikk vår i 2002/2003, så da er det nok ingen fare?

Skrevet

Dette gjaldt slim versjon var det slik? jeg har den "tykke".

Kjøpt i 2003

Skrevet

Jepp, det er de tynne, og de kjøpt i 2004, etter hva jeg forstår.

Og jeg kjøpte en til jul i fjor til kjæresten min. :roll: Så må nok dra og bytte den!

Skrevet

Det er adapterene som er produsert i den perioden. Og det er ikke vits å ta med deg adapteren til butikken for da får du bare beskjed om å legge inn info på http://www.ps2ac.com/welcome.asp så vil du få en ny adapter.

Skrevet

Å, takk, Liv!

Jeg har uansett skrudd av PS2en, for det har luktet litt rart av den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...