Gå til innhold

God hverdagsprinter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal ha en hverdagsprinter som skal brukes mesteparten til tekst, og noe bilder. Skal ikke være den dyreste på markede.

Noen som anbefaler noen gode?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, den er billig.

Men er ikke så sikker på at den er like billig i drift! Du trenger jo blekk, og det er dyrt. Ser at den bare har to blekkpatroner, da vil den typisk være ganske udrøy og dyr i bruk. Det er bedre å ha svart, magenta, gul og blå blekkpatron, da kan du skifte hver farge etter som den går tom. Ellers skriver den ikke ut på begge sider, og det synes jeg iallfall er kjekt.

Søk opp de blekkpatronene den bruker, Sort 10N0217E, Farge 10N0227E så får du en pekepinn på hvor dyr den er i drift!

Skrevet

Sjekk prisen på blekk! Greit at det kan friste med billig printer, men da betaler du som oftest blodpriser på blekk slik at det faktisk lønner seg å kjøpe ny printer i stedet for å kjøpe blekkpatroner. Har hatt to Lexmark printere selv, og på begge disse kostet en blekkpatron(orginal) ca 500kr. (varierer selvfølgelig etter hvilken type printer du har)

Skrevet

Anbefaler HP Deskjet 6840. Den koster ca 1600,-

Jeg bruker den mest til tekst og litt til bilder. Den har separat fargepatron og svart patron. Valgte den da jeg skulle kjøpe i våres etter å ha trålet nettet for tester og uttalelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...