Gå til innhold

Hotel i London

Fremhevede innlegg

Gjest FrøkenHobart
Skrevet

Noen som kan anbefale et greit hotel i London, sentralt og kanskje ikke svindyrt men helt ok standard?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv St Giles som ligger på oxford street. Det er et bra hotell og de pleier å ha gode priser :)

Skrevet

Central park hotel er også et helt greit hotell som ligger like ved Bayswater. Litt små rom men fin standard til en overkommelig pris. Kan samtidig anbefale deg å surfe litt på www.tripadvisor.com . der kan du søke opp de forskjellige hotellene du får tips om å se hva andre mener om akkurat dette hotellet! Genial side! ;)

Skrevet

Ten Manchester er et lite, koselig hotell som ligger veldig sentralt. Bare å spasere ned en liten sidegate, og VIPS så er du i Oxford Street, midt i shoppingmekka. Likte meg der, jeg. :)

Skrevet

Gikk litt fort i svingene.... mente selvfølgelig Ten Manchester Street, det er det hotellet heter og adressen er nøyaktig det samme.

Skrevet
Central park hotel er også et helt greit hotell som ligger like ved Bayswater. Litt små rom men fin standard til en overkommelig pris. Kan samtidig anbefale deg å surfe litt på www.tripadvisor.com . der kan du søke opp de forskjellige hotellene du får tips om å se hva andre mener om akkurat dette hotellet! Genial side! ;)

:) thanks... det var ei fin side!

Skrevet

Ikke bo på St Giles. Det finnes så mange flotte hoteller i London sentrum. St Giles har enkelte rom som er som små bøttekott. Da jeg var der var frokostsalen kjempestor, og det var skikkelig ukoselig. Nå er det noen år siden, det er mulig at de har pusset opp...

Skrevet

Min bror bodde på St.Giles i mai og de hadde en fin opplevesle av hotellet og vil gjerne anbefale det videre!

Men selvfølgelig, det finnes jo tusen hotell som er fine i london ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...