Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Hvordan er ditt forhold til nakenhet og kropp ? Etter å ha sett denne videoen fra Norsk naturistforbund så blir det bare enda mer tydelig hvor opphengt vi er i kropp og utseende, og hvor unaturlig vi lever. Hadde det ikke vært deilig om vi alle kunne ha et avslappet forhold til våre egne og andres kropper? Hva er ditt syn på nakenhet?
stan Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 Liker godt å være naken, men det er litt kleint for resten av familien. Særlig når det er varmt og jeg trenger å jobbe. Olja nettopp terrassen på hytta i blanke messingen. Dessverre er det litt for folksomt på stranda til at det går an å bade naken her. Men foreldrene hadde hytte langt på fjellet, det bada vi aldri med klær i oppveksten. Hele familien uten at noen tenkte på at det var noe spesielt.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #4 Skrevet 9. juli 2021 Jeg er ikke naken i offentlighet. Eller i stua for den saks skyld. Men vi valser nakne rundt hjemme, mellom baderom og soverom, og jeg er veldig komfortabel i garderober. Anonymkode: 8a38b...616
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå