Gå til innhold

Ditt drømmested i Hellas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor i Hellas er det beste stedet du har vært? Skal bestille til sommeren igjen, men vet ikke helt hvor! Sist sommer var vi i Naxos, det var helt fantastisk, utrolige strender.. Var i oia i santorini og var ikke så fornøyd med det! Har forresten tenkt til å reise på all inclusiv, så hvis noen har noen hoteller å anbefale oxo!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest meg frem til at Chios må være mitt drømmereisemål i Hellas - men har ikke vært der enda selv.

Skrevet
Har lest meg frem til at Chios må være mitt drømmereisemål i Hellas - men har ikke vært der enda selv.

Chios er iallfall _mitt_ drømmereisemål i Hellas :sjarmor: Helt irrasjonelt selvfølgelig, siden jeg bare har vært der, på Halkidiki og en snarvisitt innom Athen.

Men man finner ingenting all inclusive der. Takk og lov! Det har vært ille nok de gangene vi har hatt hotell med frokost. Vi løper jo som tullinger for å rekke den om morgenen :sjenert:

Chios har ikke all inclusive, men den har mange trivelige tavernaer med god og rimelig mat!

Skrevet

lesvos hvis du er ute etter ro og romantikk med kjæresten.

Skrevet

Skopelos. Grekernes egen favorittøy. Originalt gresk, og veldig lite skandinaviske turister.

Skrevet

Rethymno på Kreta er det kosligste stedet jeg har vært på :)

Skrevet

Chios!!

Helt klart... Har vært der 5 ganger, og det er bare helt herlig! Masse spennende kultur også, hvis man tar seg tid til å kjøre litt rundt. Jeg har også vært på andre greske øyer, mer Chios er og blir favoritten!

Mange koselige små tavernaer, og hyggelige mennesker. Relativt lite turisme, for flyplassen er så utrolig liten. Dessuten er den stort sett en deilig sval vind der, og den er alfa og omega i varmen!!

Gjest Gjest_mixelite_*
Skrevet
Chios!!

Helt klart... Har vært der 5 ganger, og det er bare helt herlig! Masse spennende kultur også, hvis man tar seg tid til å kjøre litt rundt. Jeg har også vært på andre greske øyer, mer Chios er og blir favoritten!

Mange koselige små tavernaer, og hyggelige mennesker. Relativt lite turisme, for flyplassen er så utrolig liten. Dessuten er den stort sett en deilig sval vind der, og den er alfa og omega i varmen!!

*underskrive på* Vi har vært på Chios 11 ganger siden 1990 og det er fortsatt nye ting å se på for sånne som oss som bare har bil noen dager hver ferie. Resten av tiden bruker vi buss eller taxi for å ta oss dit vi skal.

Du glemte maten ;-) Det er faktisk slik at jeg til og med har hørt folk som har gruet seg til den greske maten skryte av maten på Chios! :-D

-og om en uke reiser jeg ned igjen for å nyte all denne herligheten :-D

Skrevet
Antiparos! :hjerter:

Har du vært der mange ganger?

Kan være vi har møtt hverandre, er jo en liten øy :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...