Gå til innhold

Ingen bivirkninger - dårlig immunforsvar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fullvaksinert og har ikke opplevd noen bivirkninger i forbindelse med vaksinen. Absolutt ingenting, ikke øm i armen en gang. 

Er det et tegn på dårlig immunforsvar? Er det noe jeg burde få undersøkt hos lege? 

Jeg er i 20- åra og har ingen kjente helseproblemer, men nå kjenner jeg at jeg er litt redd.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt alle mine vaksiner opp gjennom årene. Har aldri hatt bivirkninger, virket ikke de da? Tror du kan slappe helt av.

• Liker 1
Skrevet
Hollie skrev (1 minutt siden):

Jeg er fullvaksinert og har ikke opplevd noen bivirkninger i forbindelse med vaksinen. Absolutt ingenting, ikke øm i armen en gang. 

Er det et tegn på dårlig immunforsvar? Er det noe jeg burde få undersøkt hos lege? 

Jeg er i 20- åra og har ingen kjente helseproblemer, men nå kjenner jeg at jeg er litt redd.. 

Tror du kan slappe helt av... 

Sitat

Vaccine side-effects shouldn’t be taken as a measure of the effectiveness of the vaccine. Despite the varied immune response to vaccines, most people achieve immunity against the coronavirus on vaccination, regardless of the presence, absence and severity of side-effects.

https://theconversation.com/why-some-people-dont-experience-vaccine-side-effects-and-why-its-not-a-problem-159282

• Liker 1
  • Opprett ny...