Gå til innhold

Er det vanlig å gi gave til forlover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har nettopp giftet meg (supert bryllup 😀).

Er det vanlig å gi en gave/oppmerksomhet til forlover?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil, gjør du det

Anonymkode: 588d2...9f0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det kommer an på hvor mye forlover har stilt opp. Om hen bare har vært vitne og signert papiret, så hadde ikke jeg gitt noe. Har du fått god hjelp til forberedelser osv, så hadde jeg gitt en liten oppmerksomhet som takk. 

Anonymkode: 6351b...b4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det kommer mye an på brudeparets økonomi. 

Anonymkode: d94ff...0d6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en god vin og gavekort på massasje til min forlover. Hun var med på kjoleprøving, hjalp til med pynting av lokale, samt arrangerte et flott utdrikningslag. Og så var det jo selvsagt all støtten både i forkant og på selve dagen:)

Anonymkode: f3b3c...e0c

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke om det er vanlig, men jeg fikk øredobber av bruden da jeg var forlover. De er et koselig minne om den dagen ❤️

• Liker 1
Skrevet

Våre forlovere fikk dekket antrekk og overnatting. Mer enn gavmildt nok.

Men nei, det er vel i utgangspunktet ikke vanlig å gi gave.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg gir, før bryllupet.. noe ala dette… har navnet deres utpå gave esken med, takk for du er min forlover inni med emergency kit, tøfler, morgenkåpe, lommespeil med navnet deres, kort å litt andre ting :) 

09805BC2-74C8-495A-BC7B-5FFD10F3A70C.png

Endret av MammaFiera
Skrevet
MammaFiera skrev (Akkurat nå):

Jeg gir, før bryllupet.. noe ala dette… har navnet deres utpå gave esken med, takk for du er min forlover inni med emergency kit, tøfler, morgenkåpe, lommespeil med navnet deres, kort å litt andre ting :) 

AnonymBruker
Skrevet

Min gjorde minimalt så hun fikk ikke noe (spanderte lunsj bryllupsdagen så klart da, når hun holdt meg med selskap før vielsen)

Anonymkode: 00090...405

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...