Gå til innhold

Dere som er barn/ungdom, hva er det kleineste eldre folk over 30 driver med? Som f eks foreldrene deres.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen eksempler? Klær? Måten å snakke på? Fikse ideer?

Anonymkode: 12963...169

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

Tror egentlig ikke det er så mange barn og ungdom som henger på KG.. 

Anonymkode: 99207...0b0

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene deres over 30?😂 Jeg er selv 30, og hverken jeg eller noen i min omgangskrets på samme alder har barn som er store nok til å skjønne noe av dette. Gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende er vel rundt 29 år? Prøv over 40, du 😉

Anonymkode: 0a69f...0e9

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30, og min sønn på 4 år har hverken mulighet eller meninger om dette enda😂 

Anonymkode: 7e379...aaf

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
On 7/8/2021 at 8:36 PM, AnonymBruker said:

Har du noen eksempler? Klær? Måten å snakke på? Fikse ideer?

En kollega på ca 32 spurte meg "hvordan bil har du". Jeg fikk et indre bilde av en trillebår med skattepenger til skole som ble tømt i dass.

Anonymkode: e8219...47a

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

En kollega på ca 32 spurte meg "hvordan bil har du". Jeg fikk et indre bilde av en trillebår med skattepenger til skole som ble tømt i dass.

Anonymkode: e8219...47a

Vi sier "hvordan bil har du" på vår dialekt.  Ingen som ville reagert på det. 

Anonymkode: cd023...fea

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Mitt barn på 3 år får ikke lov å henge på KG ennå, kanskje han har en mening om det neste år!

Anonymkode: b542c...3a3

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Håper ikke det er noen 10 åringer på kg

Anonymkode: ab05e...628

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min datter på 16 år henger ikke på KG men hun synes alt jeg gjør og sier er kleint. Jeg er 36 år og føler meg ikke gammel men i følge henne følger jeg ikke med i tiden og det jeg gjorde når jeg var ung var i gamle dager og slik gjør de ikke nå lenger. Så hvis du skal unngå å gjøre tenåringen flau så må du gjemme deg under en stein og holde munn. 

Anonymkode: f1225...7ab

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30 og fikk beskjed av en videregåendeelev at det er teit å bruke pekefingeren til å skrive og trykke rundt på mobilen. Og emojis er faktisk ut. Spesielt denne: 😂

Anonymkode: 05ffe...e4a

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 32, har et barn på 12 som kan bli rimelig flau av meg i nærheten av venner 😅Men er nok heller oftere at man nærmer seg/er over 40 innen man har barn i den alderen ja. 

AnonymBruker skrev (På 10.7.2021 den 10.42):

Foreldrene deres over 30?😂 Jeg er selv 30, og hverken jeg eller noen i min omgangskrets på samme alder har barn som er store nok til å skjønne noe av dette. Gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende er vel rundt 29 år? Prøv over 40, du 😉

Anonymkode: 0a69f...0e9

Anonymkode: ecb3c...330

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30 og mitt barn er 13. Spurte barnet om hun fikk en lys idé, når hun stilte seg under ei lyspære på en stor butikk. Fikk til svar at slikt var bare flaut og teit. Kunne bare slutte med å prøve og være morsom. 

Anonymkode: ba176...a9f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 35år og ifølge tenårings niese så er feks molly buksene fra Gina Tricot skikkelig kjærring/mamma-over-35år-bukser. Jeg har sånne bukser😆

Anonymkode: 14e7e...5fa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er 35år og ifølge tenårings niese så er feks molly buksene fra Gina Tricot skikkelig kjærring/mamma-over-35år-bukser. Jeg har sånne bukser😆

Anonymkode: 14e7e...5fa

Det visste til og med jeg som er 34 🥴

Anonymkode: fe3bf...226

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De synes vel vi over 30 er for gamle til å få ny kjæreste. Bare damene da, mennene kan godt få nye kjærester i følge ungdommer. Vi damer over 30 år er visst ikke verdt så mye, det mener hele samfunnet. 

Anonymkode: 8e4ee...b91

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De synes vel vi over 30 er for gamle til å få ny kjæreste. Bare damene da, mennene kan godt få nye kjærester i følge ungdommer. Vi damer over 30 år er visst ikke verdt så mye, det mener hele samfunnet. 

Det stemmer ikke, nå overdriver du vanvittig. 

Anonymkode: 05291...a77

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er kun noen få menn på kg som mener dette. 

Anonymkode: f1c22...717

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 44 år og min datter 24 år, hun har vel kommet over den alderen at ting med meg er så veldig flaut, men hadde hun visst at jeg de siste 5 årene har hatt en fast sexpartner litt yngre enn meg så hadde hun nok syntes det var pinlig eller flaut, ho tror nok jeg er i evig sølibat.

Anonymkode: 2e946...1c8

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...