AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #1 Skrevet 8. juli 2021 Er usikker på om jeg tror dette, men mistenker at snittet på KG er lavere enn ellers i landet. Hva tenker dere?? Kan begynne å si med en gang at jeg vet det er mange noen smarte her med høy IQ. Det er ikke spørsmålet. Anonymkode: cf36f...056
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #2 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er usikker på om jeg tror dette, men mistenker at snittet på KG er lavere enn ellers i landet. Hva tenker dere?? Kan begynne å si med en gang at jeg vet det er mange noen smarte her med høy IQ. Det er ikke spørsmålet. Anonymkode: cf36f...056 Tror ikke det er lavere enn snittet, snittet generelt er ikke høyt. Anonymkode: 9bbd7...d3c 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #4 Skrevet 8. juli 2021 Er nok litt lavt. Mange uten jobb som henger her. IQ-snittet er nok litt lavere i den delen av folket. TS har med andre ord rett. Anonymkode: 5189f...4e5 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #5 Skrevet 8. juli 2021 Det er veldig mange ulike folk på KG, så snittet på IQ'en må jo være lik snittet i Norge, sånn ca. da? Anonymkode: 45b80...7cc 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #6 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er veldig mange ulike folk på KG, så snittet på IQ'en må jo være lik snittet i Norge, sånn ca. da? Anonymkode: 45b80...7cc Jo. Det er mange forskjellige, men vil tro KG er overrepresentert av de uten jobb og de som har mye tid til overs. Anonymkode: cf36f...056 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #7 Skrevet 8. juli 2021 Jeg tror ikke det er sånn, jeg håper... Anonymkode: c0caa...15e
von Dünkel Skrevet 8. juli 2021 #8 Skrevet 8. juli 2021 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Tror ikke det er lavere enn snittet, snittet generelt er ikke høyt. Anonymkode: 9bbd7...d3c Snittet er snittet. Det er hverken høyt eller lavt pr. definisjon. Endret 8. juli 2021 av von Dünkel 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #9 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er usikker på om jeg tror dette, men mistenker at snittet på KG er lavere enn ellers i landet. Hva tenker dere?? Kan begynne å si med en gang at jeg vet det er mange noen smarte her med høy IQ. Det er ikke spørsmålet. Anonymkode: cf36f...056 Hvor er det KG befinner seg i landet?. Det lyser jo ikke akkurat høy IQ av innlegget ditt. Anonymkode: 078f5...d51 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #10 Skrevet 8. juli 2021 Snittet på KG er nok i samsvar med befolkningen generelt. Det sier mest om befolkningen. Lav iq er ikke nødvendigvis problematisk, så lenge de med lav iq holder seg til å diskutere bakeoppskrifter og interiør. Lav iq blir problematisk først diskusjonene handler om abstrakte temaer. Temaer som gjerne er i gråsonene og kanskje kontroversielle, men desto mer lærerike og utfordrende. Folk på KG og befolkningen generelt bør lese mer bøker. Det skinner igjennom at de fleste aldri har lest en bok på eget initiativ. Anonymkode: a1133...b4d 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #11 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo. Det er mange forskjellige, men vil tro KG er overrepresentert av de uten jobb og de som har mye tid til overs. Anonymkode: cf36f...056 Det tror jeg også, så kanskje litt lavere enn landsgjennomsnittet. Anonymkode: 45b80...7cc 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #12 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Snittet på KG er nok i samsvar med befolkningen generelt. Det sier mest om befolkningen. Lav iq er ikke nødvendigvis problematisk, så lenge de med lav iq holder seg til å diskutere bakeoppskrifter og interiør. Lav iq blir problematisk først diskusjonene handler om abstrakte temaer. Temaer som gjerne er i gråsonene og kanskje kontroversielle, men desto mer lærerike og utfordrende. Folk på KG og befolkningen generelt bør lese mer bøker. Det skinner igjennom at de fleste aldri har lest en bok på eget initiativ. Anonymkode: a1133...b4d Sant. Jeg er faktisk redd mennesker som er litt dumme, liksom ... Vet aldri hva slags tull og tøys de klarer å trylle frem i hodene sine. Type hvis man vinner 1. mill på Flaxlodd og så kommer slike mennesker og dikter opp en eller annen unnskyldning for at det egentlig var de som kjøpte skrapeloddet og følgende vant 1. mill og at man attpåtil må høre på sånt tull. Veldig satt på spissen. Men kanskje det er de som er smarte, da ... Iaf i egne hoder, siden jeg er så dum som gidder å høre på sånt. Men jeg synes faktisk synd på slike mennesker, når de bruker så mye energi på den måten å tenke på. Møtt litt for mange slike. Anonymkode: 9bbd7...d3c 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #13 Skrevet 8. juli 2021 30 minutter siden, AnonymBruker said: Snittet på KG er nok i samsvar med befolkningen generelt. Det sier mest om befolkningen. Lav iq er ikke nødvendigvis problematisk, så lenge de med lav iq holder seg til å diskutere bakeoppskrifter og interiør. Lav iq blir problematisk først diskusjonene handler om abstrakte temaer. Temaer som gjerne er i gråsonene og kanskje kontroversielle, men desto mer lærerike og utfordrende. Folk på KG og befolkningen generelt bør lese mer bøker. Det skinner igjennom at de fleste aldri har lest en bok på eget initiativ. Anonymkode: a1133...b4d Helt enig med deg Anonymkode: 95be3...c50
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #14 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvor er det KG befinner seg i landet?. Det lyser jo ikke akkurat høy IQ av innlegget ditt. Anonymkode: 078f5...d51 Har da ikke påstått at jeg har høy IQ, men kan nevne at jeg ligger godt over snittet, men ikke noe ekstraordinært Anonymkode: cf36f...056
Gjest SomeDude32 Skrevet 8. juli 2021 #15 Skrevet 8. juli 2021 Er det ikke litt som med penisstørrelse?? alle er 20 cm på nett og alle har 140 eller høyere i IQ
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #16 Skrevet 8. juli 2021 SomeDude32 skrev (4 minutter siden): Er det ikke litt som med penisstørrelse?? alle er 20 cm på nett og alle har 140 eller høyere i IQ Ja det kan nokk stemme. Har sett mange påstå de har noe oppi 140-150. Men med tanke på hvor mange brukere det er på KG burde det ikke være mer enn 120 stk Anonymkode: cf36f...056
Jegerikkeminskyld Skrevet 8. juli 2021 #17 Skrevet 8. juli 2021 Da antar jeg at ts gjør en god gjerning ved å være her og trekke opp snittet 😊 Spørs om det ikke er lettere å vinne jackpot i vikinglotto enn å gjette andres IQ. De færreste kjenner vel sin egen engang? 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #18 Skrevet 8. juli 2021 Jegerikkeminskyld skrev (1 minutt siden): Da antar jeg at ts gjør en god gjerning ved å være her og trekke opp snittet 😊 Spørs om det ikke er lettere å vinne jackpot i vikinglotto enn å gjette andres IQ. De færreste kjenner vel sin egen engang? IQ er ikke så vanskelig å anslå når du vet hva det går ut på og kjenner personen Anonymkode: cf36f...056
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #19 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): IQ er ikke så vanskelig å anslå når du vet hva det går ut på og kjenner personen Anonymkode: cf36f...056 Det er jo vanskelig, fordi temperaturmåleren er jo en selv, altså subjektivt ... Anonymkode: 9bbd7...d3c 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #20 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er jo vanskelig, fordi temperaturmåleren er jo en selv, altså subjektivt ... Anonymkode: 9bbd7...d3c Ikke om man klarer å se objektivt på det. Jeg sier ikke at jeg treffer alle på poenget, men jeg er rimelig sikker på at jeg treffer innenfor +-5 nesten hver gang Anonymkode: cf36f...056
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå