Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er usikker på om jeg tror dette, men mistenker at snittet på KG er lavere enn ellers i landet. Hva tenker dere?? 

Kan begynne å si med en gang at jeg vet det er mange noen smarte her med høy IQ. Det er ikke spørsmålet.

Anonymkode: cf36f...056

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er usikker på om jeg tror dette, men mistenker at snittet på KG er lavere enn ellers i landet. Hva tenker dere?? 

Kan begynne å si med en gang at jeg vet det er mange noen smarte her med høy IQ. Det er ikke spørsmålet.

Tror ikke det er lavere enn snittet, snittet generelt er ikke høyt. 

Anonymkode: 9bbd7...d3c

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg har IQ på boks.

AnonymBruker
Skrevet

Er nok litt lavt. Mange uten jobb som henger her. IQ-snittet er nok litt lavere i den delen av folket.

TS har med andre ord rett.

Anonymkode: 5189f...4e5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig mange ulike folk på KG, så snittet på IQ'en må jo være lik snittet i Norge, sånn ca. da? :klo:

Anonymkode: 45b80...7cc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er veldig mange ulike folk på KG, så snittet på IQ'en må jo være lik snittet i Norge, sånn ca. da? :klo:

Jo. Det er mange forskjellige, men vil tro KG er overrepresentert av de uten jobb og de som har mye tid til overs.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det er sånn, jeg håper...

Anonymkode: c0caa...15e

Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tror ikke det er lavere enn snittet, snittet generelt er ikke høyt. 

Snittet er snittet. Det er hverken høyt eller lavt pr. definisjon.

Endret av von Dünkel
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor er det KG befinner seg i landet?.

Det lyser jo ikke akkurat høy IQ av innlegget ditt. 

Anonymkode: 078f5...d51

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Snittet på KG er nok i samsvar med befolkningen generelt. Det sier mest om befolkningen. 

Lav iq er ikke nødvendigvis problematisk, så lenge de med lav iq holder seg til å diskutere bakeoppskrifter og interiør. Lav iq blir problematisk først diskusjonene handler om abstrakte temaer. Temaer som gjerne er i gråsonene og kanskje kontroversielle, men desto mer lærerike og utfordrende.

Folk på KG og befolkningen generelt bør lese mer bøker. Det skinner igjennom at de fleste aldri har lest en bok på eget initiativ. 

Anonymkode: a1133...b4d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo. Det er mange forskjellige, men vil tro KG er overrepresentert av de uten jobb og de som har mye tid til overs.

Det tror jeg også, så kanskje litt lavere enn landsgjennomsnittet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Snittet på KG er nok i samsvar med befolkningen generelt. Det sier mest om befolkningen. 

Lav iq er ikke nødvendigvis problematisk, så lenge de med lav iq holder seg til å diskutere bakeoppskrifter og interiør. Lav iq blir problematisk først diskusjonene handler om abstrakte temaer. Temaer som gjerne er i gråsonene og kanskje kontroversielle, men desto mer lærerike og utfordrende.

Folk på KG og befolkningen generelt bør lese mer bøker. Det skinner igjennom at de fleste aldri har lest en bok på eget initiativ. 

Sant. 

Jeg er faktisk redd mennesker som er litt dumme, liksom ... Vet aldri hva slags tull og tøys de klarer å trylle frem i hodene sine.  

Type hvis man vinner 1. mill på Flaxlodd og så kommer slike mennesker og dikter opp en eller annen unnskyldning for at det egentlig var de som kjøpte skrapeloddet og følgende vant 1. mill og at man attpåtil må høre på sånt tull. Veldig satt på spissen. Men kanskje det er de som er smarte, da ... Iaf i egne hoder, siden jeg er så dum som gidder å høre på sånt. Men jeg synes faktisk synd på slike mennesker, når de bruker så mye energi på den måten å tenke på. 

Møtt litt for mange slike. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt enig med deg

Anonymkode: 95be3...c50

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hvor er det KG befinner seg i landet?.

Det lyser jo ikke akkurat høy IQ av innlegget ditt. 

Anonymkode: 078f5...d51

Har da ikke påstått at jeg har høy IQ, men kan nevne at jeg ligger godt over snittet, men ikke noe ekstraordinært

Gjest SomeDude32
Skrevet

Er det ikke litt som med penisstørrelse?? alle er 20 cm på nett og alle har 140 eller høyere i IQ

AnonymBruker
Skrevet
SomeDude32 skrev (4 minutter siden):

Er det ikke litt som med penisstørrelse?? alle er 20 cm på nett og alle har 140 eller høyere i IQ

Ja det kan nokk stemme. Har sett mange påstå de har noe oppi 140-150. Men med tanke på hvor mange brukere det er på KG burde det ikke være mer enn 120 stk

Skrevet

Da antar jeg at ts gjør en god gjerning ved å være her og trekke opp snittet 😊

Spørs om det ikke er lettere å vinne jackpot i vikinglotto enn å gjette andres IQ. De færreste kjenner vel sin egen engang? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Jegerikkeminskyld skrev (1 minutt siden):

Da antar jeg at ts gjør en god gjerning ved å være her og trekke opp snittet 😊

Spørs om det ikke er lettere å vinne jackpot i vikinglotto enn å gjette andres IQ. De færreste kjenner vel sin egen engang? 

IQ er ikke så vanskelig å anslå når du vet hva det går ut på og kjenner personen

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

IQ er ikke så vanskelig å anslå når du vet hva det går ut på og kjenner personen

Det er jo vanskelig, fordi temperaturmåleren er jo en selv, altså subjektivt ... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er jo vanskelig, fordi temperaturmåleren er jo en selv, altså subjektivt ... 

Ikke om man klarer å se objektivt på det. Jeg sier ikke at jeg treffer alle på poenget, men jeg er rimelig sikker på at jeg treffer innenfor +-5 nesten hver gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...