Carinio Skrevet 8. juli 2021 #1 Skrevet 8. juli 2021 Hva skjer om en person som har tatt første dose av korona vaksinen tester positivt når han fks har hatt samvær med barn som bor I ett gult land? Men bor I norge med sin familie? Og flyet går dagen etter positivt svar og han ikke har noe annet valg en og komme til norge? Jeg er I en slik situasjon og håper noen kan hjelpe meg jeg sitter I kø på korona tlf nå. Min datter har testet neg og min samboer har testet positivt og de må komme I morgen jeg skjønner jo at de må I isolasjon men kan de komme hjem? De har ikke råd til hotell i spania og de bor I norge. Flyet går i morgen
Gekko Skrevet 8. juli 2021 #3 Skrevet 8. juli 2021 (endret) Man kan jo ikke sette seg på et fly når man har testet positivt for Covid-19! 😱😱😱 Han kommer han ikke inn i Norge. Fra gule/røde land kreves negativ test om man ikke er fullvaksinert. Er de i Spania med positiv prøve så må de be ambassaden, lokale helsemyndigheter eller evt reiseselskap om hjelp. Forsikringsselskap dekker vel neppe dette når man har reist til et ikke-grønt land. Endret 8. juli 2021 av Gekko 2
Anbefalte innlegg