Gå til innhold

Forandringer på vg debatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen nevnte forandringer på vg debatt?

Hva består forandringene av? 

Har regelverket blitt endret eller er det noe annet som er endret?

Anonymkode: 9baef...587

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør der da vel

Anonymkode: 7de8c...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Spør der da vel

Anonymkode: 7de8c...038

Har ikke konto der.

Anonymkode: 9baef...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på når de skal oppgradere forum-softwaren. Ser ut som er forum fra 1997.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

von Dünkel skrev (1 time siden):

Lurer på når de skal oppgradere forum-softwaren. Ser ut som er forum fra 1997.

På noen måter et forumet bedre enn dette synes jeg. Det har en trådet modell som gjør det mye enklere å spore svar rettet mot deg personlig, og det var nok derfor forumet en periode var blant de mest populære sidene i Europa. Tror de unnlot å satse på det på grunn av alle problemene som følger med å ha et slikt forum. Har aldri sett et forum med så mye aktivitet som det på det mest aktive. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

von Dünkel skrev (1 time siden):

Lurer på når de skal oppgradere forum-softwaren. Ser ut som er forum fra 1997.

Synes det er litt kult, jeg. Husker før i tiden da mange nettsider var litt sånn out of date, men nå får man jo fine nettsider lett som bare det, noe som gjør det litt kjedelig. 

Anonymkode: e5cf8...e61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

von Dünkel skrev (På 8.7.2021 den 18.39):

Lurer på når de skal oppgradere forum-softwaren. Ser ut som er forum fra 1997.

Det har plutselig blitt ny layout eller hva det heter. Og det er for meg umulig å finne frem der. Ser at flere brukere på vgd er misfornøyde og klager over at det er vanskelig å finne diskusjonstråder som de leter etter.

Anonymkode: 9baef...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PeeWee skrev (På 8.7.2021 den 19.54):

På noen måter et forumet bedre enn dette synes jeg. Det har en trådet modell som gjør det mye enklere å spore svar rettet mot deg personlig, og det var nok derfor forumet en periode var blant de mest populære sidene i Europa. Tror de unnlot å satse på det på grunn av alle problemene som følger med å ha et slikt forum. Har aldri sett et forum med så mye aktivitet som det på det mest aktive. 

Har du vært og lest på vgd siste døgn etter at de gjorde endringer der? Hvordan finner man siste innlegg i en tråd der?

Anonymkode: 9baef...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Det har plutselig blitt ny layout eller hva det heter. Og det er for meg umulig å finne frem der. Ser at flere brukere på vgd er misfornøyde og klager over at det er vanskelig å finne diskusjonstråder som de leter etter.

Anonymkode: 9baef...587

Auda, dette var ille.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

von Dünkel skrev (19 minutter siden):

Auda, dette var ille.

Ja. Jeg har prøvd litt på å finne frem inne på vgd uten hell, og jeg har gitt opp.

Anonymkode: 9baef...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du vært og lest på vgd siste døgn etter at de gjorde endringer der? Hvordan finner man siste innlegg i en tråd der?

Anonymkode: 9baef...587

Jeg har ikke vært der på endel år, skriver bare fra slik det var sist jeg var der. 

Ser forøvrig at de nå har ødelagt forumet helt, og fjernet alt som gjorde at folk digget å holde til der :(

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PeeWee skrev (10 minutter siden):

Jeg har ikke vært der på endel år, skriver bare fra slik det var sist jeg var der. 

Ser forøvrig at de nå har ødelagt forumet helt, og fjernet alt som gjorde at folk digget å holde til der :(

Jeg forstår. Det er trist at de ødela forumet.

Anonymkode: 9baef...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg forstår. Det er trist at de ødela forumet.

Anonymkode: 9baef...587

Ja, folk hang på VGD nettopp fordi det ikke brukte standardløsninger om PHPBB og lignende. De fjernet nettopp det som gjorde at mange ble regelrett avhengig av det, og aktivieten var jo enorm før de begynte å utestenge en haug av folk og slutte å promotere forumet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye oppgraderingen på VGD er helt ubrukelig. Det er helt kaos der borte nå, og brukerne sier takk for seg på løpende bånd.

Anonymkode: 14c95...e89

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PeeWee skrev (På 16.7.2021 den 20.10):

Ja, folk hang på VGD nettopp fordi det ikke brukte standardløsninger om PHPBB og lignende. De fjernet nettopp det som gjorde at mange ble regelrett avhengig av det, og aktivieten var jo enorm før de begynte å utestenge en haug av folk og slutte å promotere forumet. 

 dag leste jeg dette på Vgd, så det er håp om at det kan bli bra igjen der:

VGD stenges midlertidig

Formålet med VGD har alltid vært at det skal være en åpen og fri diskusjonsarena, hvor alle kan delta. Vi har den siste tiden fått svært mye tilbakemelding på den nye plattformen. Vi ser positive ting, men også klare forbedringspunkt som vi allerede er i gang med å løse.

Vi er i gang med å utvikle noen funksjoner som vil gjøre opplevelsen bedre for mange av dere. Frem til det er gjort, blir det ikke mulig å opprette nytt innhold på VGD. Men man kan klikke seg rundt og bli bedre kjent med innholdet. På tilbakemelding fra dere vil vi blant annet jobbe med å forbedre sorteringen, notifikasjoner og generell oversikt/navigasjon, slik at man i større grad kan justere det etter smak.

Vi takker så mye for tålmodigheten og til de av dere som har kommet med konstruktiv kritikk.

Anonymkode: 9baef...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om der er noen fra VGD her så ikke vet det enda, så er det blitt opprettet et nytt sted, som nå fylles opp av VGD flyktninger.

Link: https://www.fridiskusjon.no

Anonymkode: 14c95...e89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 20.20):

Om der er noen fra VGD her så ikke vet det enda, så er det blitt opprettet et nytt sted, som nå fylles opp av VGD flyktninger.

Link: https://www.fridiskusjon.no

Anonymkode: 14c95...e89

Takk for link! :) Er det et bra forum?

Har de fått forbedret vgd nå?

Anonymkode: 9baef...587

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at det er mulig å lage noe så elendig som de nå har gjort. Faktisk helt ubegripelig. Og det virker ikke som om de skjønner det. Ingen skriver noe der lenger. Og om noen gjør det så er det umulig å finne fram til det nesten.

Anonymkode: 7de8c...038

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...