Gå til innhold

"flinke" parfymerier i Bergen?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Når jeg gifter meg, ønsker jeg å plukke ut sminke jeg er fornøyd med og som passer meg, og ha med dette til brudesalongen. Hvem av parfymeriene i Bergen gir god service og er flinke i sitt fag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Esthetique på Kløverhuset er det en ung jente som jobber noen dager i uken. Hun er utrolig flink til å lytte og hjelpe (uten å overkjøre). De andre som jobber der har jeg dårlig erfaring med.

Det beste - etter mitt syn - ville vært å høre i første etg. på Sundt, der har de utrolig masse kunnskap og er flinke kundebehandlere. Dette gjelder også Estethique på Bystasjonen, men som på Kløverhuset er man avhengig av hvem man treffer på. Her styrer jeg unna de unge deltidshjelpene. De andre er flinke.

For all del - ikke gå på det nye parfymeriet på Lagunen. Jeg bor i Fana og har dette som nærmeste parfymeri men reiser gladelig inn til sentrum i stedet for. Har dårlig erfaring med alle som jobber der, både når det gjelder kunnskap og kundebehandling.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har fått kjempegod service og hjelp på det andre parfymeriet på Bergen storsenter (husker ikke hva det heter, men det ligger ved siden av kappahl) Det er spesielt en dame (utenlandsk) som er kjempedyktig i veiledning og å finne rette farger. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det parfymeriet glemte jeg, men jeg er helt enig med siste innlegg her, hun (utenlandske) på det parfymeriet er både tålmodig, flink og kunnskapsrik!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...