Annonym12 Skrevet 8. juli 2021 #1 Skrevet 8. juli 2021 Jeg føler jeg har prøvd alt men ingenting funker! Noen som har peiling? Jeg har 3 Google punker rundt i huset for at internettet skal nå alle rom. Uten Google Wifi punktene funker nettet bare på loftet hvor modemet står. For noen dager siden forsvant nettet og jeg var nødt til å tilbakestille Google Wifi punktene for å få de koblet til modemet igjen, men nå er det ett av punktene som ikke vil koble seg til!! Og jeg blir sprø. Får opp konfigurering og alt som normalt, men når jeg skal fullføre å velge rom så får jeg opp at det er problemer med å koble seg til nettskyen og at jeg må prøve igjen senere. Noen som har peiling som kan hjelpe meg ? 🤞🤞🤞🤞🤞
Annonym12 Skrevet 8. juli 2021 Forfatter #2 Skrevet 8. juli 2021 TS her👋 Etter mye frem og tilbake med Google support og kontakt med Elkjøp kom det frem at dette var ett kjent problem. Hadde det ikke vært for at garantien var gått ut hadde jeg fått ny fra Elkjøp. Det var ingen som kunne svare meg på hva som var skjedd med den, annet at det var flere som hadde opplevd det samme som meg. Endte opp med å kjøpe ny så nå fungerer alt som det skal 👏 kan være nyttig for andre å vite hvis noen opplever det samme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå