AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Jeg lastet ned dating appen zoosk for å søke opp en gammel konto jeg hadde der, gikk ikke ann å søke. så jeg ville slette den, men det gikk ikke for jeg hadde ikke bekreftet eposten. jeg logget ut, og nå husker jeg ikke passordet. Hva skjer med profilen min der? Jeg vil ha den slettet!! Når jeg ikke har bekreftet eposten og aldri er inne der blir den slettet automatisk da?? Håper det!! Tusen takk for svar Anonymkode: 98a56...029
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #2 Skrevet 7. juli 2021 Ingen som vet?? plis svar meg ts Anonymkode: 98a56...029
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 INGENTING blir slettet på internett uten at du krever det. I dag er det å samle mest mulig data som teller. $$$ Anonymkode: 5000e...40f
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): INGENTING blir slettet på internett uten at du krever det. I dag er det å samle mest mulig data som teller. $$$ Anonymkode: 5000e...40f Så min profil bare står der? Vil jo ha den slettet. Ts Anonymkode: 98a56...029
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå