Gå til innhold

Jeg gjorde det slutt med et daten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere inne på kvinneguiden 

Dame 27 trenger litt støtte og trøst her. 

Har datet en mann 29 noen måneder nå og lørdag gjorde jeg det slutt. Det begynte å føles som et hekt, jeg utviklet følelser og begynte å bry meg veldig om ham. Vi har hatt det så utrolig fint sammen, har masse gode minner og jeg er bare lei meg. 

Grunnen er at han var usikker på om han var klar for et forhold akkurat nå. Da avsluttet jeg ting, og jeg vet det var rett, men nå føler jeg meg bare tom. 

Andre i samme situasjon? 

Anonymkode: e2cc4...667

Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet (endret)

Det er vondt når du står midt oppi det❤️ Når du kjenner at det var rett å gå så går nok smerten ved bruddet snart over❤️

Endret av Elder Millennial
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hei dere inne på kvinneguiden 

Dame 27 trenger litt støtte og trøst her. 

Har datet en mann 29 noen måneder nå og lørdag gjorde jeg det slutt. Det begynte å føles som et hekt, jeg utviklet følelser og begynte å bry meg veldig om ham. Vi har hatt det så utrolig fint sammen, har masse gode minner og jeg er bare lei meg. 

Grunnen er at han var usikker på om han var klar for et forhold akkurat nå. Da avsluttet jeg ting, og jeg vet det var rett, men nå føler jeg meg bare tom. 

Andre i samme situasjon? 

Anonymkode: e2cc4...667

Nettopp gjort det samme. 28 selv, nettopp avsluttet med en som ikke virket seriøs nok. Fin tid, fine minner, fin fyr, men livet går videre uten han. Jeg beholdt heller et vennskap med han og dro senere på en date med en annen. 

Anonymkode: dc10d...5c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...