Gjest Lilly16 ii Skrevet 14. september 2005 #1 Skrevet 14. september 2005 Noen som har kjøpt og prøvd denne? Jeg datt tilfeldigvis over reklame for denne på tv-shop i forrige uke, og den så jo beinhard ut, men også kul! T.o.m et eget 35 minutters mageprogram!!!
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2005 #2 Skrevet 14. september 2005 Tjohei! Jeg kjøpte denne i sommer, og er KJEMPEFORNØYD! Mange gøyale øvelser, mye nytt og uvant for kroppen i forhold til mer tradisjonelle øvelser. Personlig er jeg i meget god form og har erfaring innen flere idretter og ballett på høyt nivå. Billys trening var så tøff at jeg ikke klarte å henge helt med i starten, tok meg nesten 2 uker å gjennomføre hele timen uten å "jukse" Så jeg er fornøyd: har fått gode resultater på kroppen, og liker muligheten til å trene hjemme i stuen på regnværsdager når jeg ikke gidder gå på treningssenteret. Har fått samboer med på øvelsene også! PS: Billy fokuserer mye på å trene armer og skuldre: kanskje et område på kroppen som vi jenter ikke er så nøye på, men som gutta liker å trene.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå