AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Morsomt når hund og eier er like. Ligner du på din hund, personlighet/utseendet? Min hund og jeg har samme hårfarge/pelsfarge og er slanke. Begge er litt sjenerte men er veldig glad i dem vi kjenner. Vi snakker ikke med alle i gata, bare holder blikket målrettet fremover😄 Vi er ute for å gå! Eller løpe. Begge elsker å kose seg i sofaen etter en lang tur. Ingen av oss har interesse for pedikyr. Anonymkode: 8779a...c99 1
Golf-gti Skrevet 7. juli 2021 #2 Skrevet 7. juli 2021 Jeg får stadig høre at jeg er lik hunden min utseendemessig. Vi har samme hår/pelsfarge. Personlighetsmessig er hunden vesentlig mer ivrig når vi er på tur og i møte med andre hunder.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #3 Skrevet 8. juli 2021 Vi er ikke like i hår/pelsfarge og øyenfarge, men er slanke begge to. Ganske ulike i personlighet også, hun liker å sove leeenge, mens jeg liker å stå opp 😅 Jeg liker å møte nye mennesker, mens hun liker best å bare være med familien sin. Litt skeptisk til andre. Vi elsker kos begge to og hun hopper opp i fanget mitt så fort jeg setter meg ned❤️ Anonymkode: 0f39d...26c
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #4 Skrevet 8. juli 2021 Jeg har en matglad, enkel, kraftig og svarthåret labrador. Han trives med å gå sakte, lukte på tiss og tigge etter mat. Jeg er spe, mest glad i å løpe, lukter ikke på tiss og bruker lite tid av dagen min på å tenke på mat. Jeg elsker han likevel så høyt😅 Anonymkode: 0b293...668 3
Million Skrevet 8. juli 2021 #5 Skrevet 8. juli 2021 Nei, jeg er heldigvis ikke lik hunden min. Jeg er ikke like stresset og nervøs som hun kan bli om hun må være alene hjemme. Jeg har heller ikke samme øyefarge som hunden. Hunden har også andre pelsfarger enn min brune hårfarge. Ikke har jeg behov for å følge etter folk overalt heller, som hunden har. Hun fotfølger meg i hele leiligheten. Litt slitsomt. Ikke har jeg behov for å rope og gaule og skrike når det ringer på døren heller, heldigvis Hunden setter i gang den gneldringa! Og til sist; vi har totalt forskjellig sans for hva som er god mat og hva som er spiselig mat. Hunden kan finne på å sluke et råttent, halvt oppspist fiskekadaver hun finner på bakken utenfor en boligblokk, for eksempel, eller en halvråtten muffins-rest på bakken. 1
Gjest Linny111 Skrevet 8. juli 2021 #6 Skrevet 8. juli 2021 Absolutt ikke. Hun er svart, jeg er blond. Hun har brune øyne, jeg har blå. Hun elsker alle hunder og mennesker, jeg er introvert. Hun kan sovne hvor som helst, jeg bruker evigheter på å sovne. Den eneste likheten er kanskje at vi begge kjeder oss ganske lett og alltid må ha noe å finne på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå