AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Del Skrevet 7. juli 2021 Hei. Jeg har en Volkswagen Touran 2015 model der sigarett tenneren ikke tar strøm. Alle sikringer er sjekket og alt av sikringer virker, hva kan problemet være? Jeg har funnet ut av at Touran har skjulte sikringer, i så fall hvor finner jeg disse sikringene? Står ingenting konkret i instruksjonsbok. Jeg har prøvd å Google, men heller ikke der har jeg funnet ut av det. Bilen har vært inn og ut av samtlige verksteder der ingen klarer å finne ut av feilen. Noen der ute som er kyndig på Volkswagen og spesielt Touran som kan fortelle meg hva de tror problemet kan ligge? Jeg skal ut på lang tur med bilen senere i Juli, og hadde vært kjekt å få lada telefon sin på tur om dere skjønner. Ha en fortsatt fin dag! 😊. Anonymkode: f9112...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 7. juli 2021 #2 Del Skrevet 7. juli 2021 En enkel løsning er å hente strømmen fra en annen ledning heller enn å bruke tid på å feilsøke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audiot Skrevet 7. juli 2021 #3 Del Skrevet 7. juli 2021 Sikringen sitter i denne sikringsboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 7. juli 2021 #4 Del Skrevet 7. juli 2021 (endret) Har du målt at det faktisk ikke er spenning inn på den (altså den delen som sitter fast i bilen)? Om 12V uttaket (som det heter nå som "ingen" røyker) brukes til ladere ol så må de noen ganger roteres litt på for å få spenning. Endret 7. juli 2021 av Tiuren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #5 Del Skrevet 9. juli 2021 On 7/7/2021 at 11:30 AM, AnonymBruker said: Bilen har vært inn og ut av samtlige verksteder der ingen klarer å finne ut av feilen. Noen der ute som er kyndig på Volkswagen og spesielt Touran som kan fortelle meg hva de tror problemet kan ligge? Så når bilen har vært innom alt av verksteder og de ikke har klart å finne feilen, så tenkte du at "Jo! Kvinneguiden er nok stedet for å løse dette!" ?? Anonymkode: 63f8a...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå