Gå til innhold

Sigarett tenneren virker ikke.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg har en Volkswagen Touran 2015 model der sigarett tenneren ikke tar strøm. Alle sikringer er sjekket og alt av sikringer virker, hva kan problemet være? Jeg har funnet ut av at Touran har skjulte sikringer, i så fall hvor finner jeg disse sikringene? Står ingenting konkret i instruksjonsbok. Jeg har prøvd å Google, men heller ikke der har jeg funnet ut av det. 

Bilen har vært inn og ut av samtlige verksteder der ingen klarer å finne ut av feilen. 
Noen der ute som er kyndig på Volkswagen og spesielt Touran som kan fortelle meg hva de tror problemet kan ligge? 

Jeg skal ut på lang tur med bilen senere i Juli, og hadde vært kjekt å få lada telefon sin på tur om dere skjønner. Ha en fortsatt fin dag! 😊

Anonymkode: f9112...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En enkel løsning er å hente strømmen fra en annen ledning heller enn å bruke tid på å feilsøke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du målt at det faktisk ikke er spenning inn på den (altså den delen som sitter fast i bilen)? Om 12V uttaket (som det heter nå som "ingen" røyker) brukes til ladere ol så må de noen ganger roteres litt på for å få spenning. 

Endret av Tiuren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/7/2021 at 11:30 AM, AnonymBruker said:

Bilen har vært inn og ut av samtlige verksteder der ingen klarer å finne ut av feilen. 
Noen der ute som er kyndig på Volkswagen og spesielt Touran som kan fortelle meg hva de tror problemet kan ligge? 

Så når bilen har vært innom alt av verksteder og de ikke har klart å finne feilen, så tenkte du at "Jo! Kvinneguiden er nok stedet for å løse dette!" ??

Anonymkode: 63f8a...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...