grease80s Skrevet 6. juli 2021 #1 Del Skrevet 6. juli 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grease80s Skrevet 7. juli 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 7. juli 2021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grease80s Skrevet 7. juli 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 7. juli 2021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 15. juli 2021 #4 Del Skrevet 15. juli 2021 Pawn Stars er konge. 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grease80s Skrevet 15. juli 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 15. juli 2021 Just now, FrankDrebin said: Pawn Stars er konge. 😄 Så sant så sant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grease80s Skrevet 15. juli 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 15. juli 2021 https://www.youtube.com/c/PawnStars/videos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FryNor Skrevet 15. juli 2021 #7 Del Skrevet 15. juli 2021 Det eneste som er interessant med Pawn Stars er tingene og historien bak tingene, som alt annet av den type amerikansk tv så er også Pawn Stars falskt og de bruker manus. "kundene" i bakgrunnen er statister, hovedrolleinnehaverne som Rick, Corey og Chumlee jobber jo knapt i butikken til vanlig. https://www.cheatsheet.com/entertainment/pawn-stars-rick-harrison-spends-almost-half-the-year-living-off-grid.html/ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 16. juli 2021 #8 Del Skrevet 16. juli 2021 FryNor skrev (4 timer siden): Det eneste som er interessant med Pawn Stars er tingene og historien bak tingene, som alt annet av den type amerikansk tv så er også Pawn Stars falskt og de bruker manus. "kundene" i bakgrunnen er statister, hovedrolleinnehaverne som Rick, Corey og Chumlee jobber jo knapt i butikken til vanlig. https://www.cheatsheet.com/entertainment/pawn-stars-rick-harrison-spends-almost-half-the-year-living-off-grid.html/ Det er nok så, men det spiller ingen rolle. Det er underholdende uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 16. juli 2021 #9 Del Skrevet 16. juli 2021 Artig pga historiske ting, og køddinga de i mellom.. Leste om en som hadde vært innom i ferien sin for noen få år siden, og ingen av gutta i serien var bak disken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 16. juli 2022 #10 Del Skrevet 16. juli 2022 (endret) FryNor skrev (På 16.7.2021 den 0.26): Det eneste som er interessant med Pawn Stars er tingene og historien bak tingene, som alt annet av den type amerikansk tv så er også Pawn Stars falskt og de bruker manus. "kundene" i bakgrunnen er statister, hovedrolleinnehaverne som Rick, Corey og Chumlee jobber jo knapt i butikken til vanlig. https://www.cheatsheet.com/entertainment/pawn-stars-rick-harrison-spends-almost-half-the-year-living-off-grid.html/ Enig. FrankDrebin skrev (På 16.7.2021 den 4.56): Det er nok så, men det spiller ingen rolle. Det er underholdende uansett. Jeg ser på Pawn Stars så jeg synes jo det er underholdende. Jeg har heller ikke noe problem med at det brukes manus. Problemet er at det ofte er helt åpenbart at det er manus og da synes jeg det ødelegger en del av seeropplevelsen. Endret 16. juli 2022 av Nimbus2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 17. juli 2022 #11 Del Skrevet 17. juli 2022 Nimbus2000 skrev (21 timer siden): Jeg ser på Pawn Stars så jeg synes jo det er underholdende. Jeg har heller ikke noe problem med at det brukes manus. Problemet er at det ofte er helt åpenbart at det er manus og da synes jeg det ødelegger en del av seeropplevelsen. Ser den, når det er litt for åpenbart at det er skripta, blir det litt dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. juli 2022 #12 Del Skrevet 17. juli 2022 (endret) Hadde jeg hatt mye penger og det hadde vært lov så hadde jeg stått i den butikken og overbydd Rick når han gir skambud på kule ting jeg skulle ønske jeg eide. Endret 17. juli 2022 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå