Gå til innhold

Pawn Stars


grease80s

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Just now, FrankDrebin said:

Pawn Stars er konge. 😄 

Så sant så sant. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste som er interessant med Pawn Stars er tingene og historien bak tingene, som alt annet av den type amerikansk tv så er også Pawn Stars falskt og de bruker manus. "kundene" i bakgrunnen er statister, hovedrolleinnehaverne som Rick, Corey og Chumlee jobber jo knapt i butikken til vanlig.

https://www.cheatsheet.com/entertainment/pawn-stars-rick-harrison-spends-almost-half-the-year-living-off-grid.html/  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FryNor skrev (4 timer siden):

Det eneste som er interessant med Pawn Stars er tingene og historien bak tingene, som alt annet av den type amerikansk tv så er også Pawn Stars falskt og de bruker manus. "kundene" i bakgrunnen er statister, hovedrolleinnehaverne som Rick, Corey og Chumlee jobber jo knapt i butikken til vanlig.

https://www.cheatsheet.com/entertainment/pawn-stars-rick-harrison-spends-almost-half-the-year-living-off-grid.html/  

Det er nok så, men det spiller ingen rolle. Det er underholdende uansett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig pga historiske ting, og køddinga de i mellom..

Leste om en som hadde vært innom i ferien sin for noen få år siden,  og ingen av gutta  i serien var bak disken 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Nimbus2000
FryNor skrev (På 16.7.2021 den 0.26):

Det eneste som er interessant med Pawn Stars er tingene og historien bak tingene, som alt annet av den type amerikansk tv så er også Pawn Stars falskt og de bruker manus. "kundene" i bakgrunnen er statister, hovedrolleinnehaverne som Rick, Corey og Chumlee jobber jo knapt i butikken til vanlig.

https://www.cheatsheet.com/entertainment/pawn-stars-rick-harrison-spends-almost-half-the-year-living-off-grid.html/  

Enig. 

FrankDrebin skrev (På 16.7.2021 den 4.56):

Det er nok så, men det spiller ingen rolle. Det er underholdende uansett. 

Jeg ser på Pawn Stars så jeg synes jo det er underholdende. Jeg har heller ikke noe problem med at det brukes manus.  Problemet er at det ofte er helt åpenbart at det er manus  og da synes jeg det ødelegger en del av seeropplevelsen. 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimbus2000 skrev (21 timer siden):

Jeg ser på Pawn Stars så jeg synes jo det er underholdende. Jeg har heller ikke noe problem med at det brukes manus.  Problemet er at det ofte er helt åpenbart at det er manus  og da synes jeg det ødelegger en del av seeropplevelsen. 

Ser den, når det er litt for åpenbart at det er skripta, blir det litt dumt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt mye penger og det hadde vært lov så hadde jeg stått i den butikken og overbydd Rick når han gir skambud på kule ting jeg skulle ønske jeg eide. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...