AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Jeg kan sitte på do i en halvtime og på den halvtimen har jeg tisset alt fra 1-7 ganger. Skjer kun på kvelden. Er det ikke rart? Fler som har det slik? Jeg har sjekket nyrer da jeg var utredet for noe annet. Alt var fint. Anonymkode: 75a67...2dc
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 Peonjenta skrev (Akkurat nå): Hvorfor sitter du på do i en halvtime? 😂😂 fordi jeg aldri blir ferdig med å tisse. Orker ikke gå frem og tilbake hele tida. Gå på do, tisse, tørke, vaske hender, tilbake i stuen. Så går det to til fem minutter og må tilbake på do. Så ofte blir jeg bare sittende. Anonymkode: 75a67...2dc
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 😂😂 fordi jeg aldri blir ferdig med å tisse. Orker ikke gå frem og tilbake hele tida. Gå på do, tisse, tørke, vaske hender, tilbake i stuen. Så går det to til fem minutter og må tilbake på do. Så ofte blir jeg bare sittende. Anonymkode: 75a67...2dc Istede for å sitte på do hele tiden, ta heller å tren opp blæra de istede for å høre på den. Hold deg helt til du er på nippepunktet. Best å gjøre det hjemme. Etterhvert, så klarer du å holde deg lenger. Og kanskje drikke mindre om kveldene Anonymkode: f5ff1...52a
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #5 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Istede for å sitte på do hele tiden, ta heller å tren opp blæra de istede for å høre på den. Hold deg helt til du er på nippepunktet. Best å gjøre det hjemme. Etterhvert, så klarer du å holde deg lenger. Og kanskje drikke mindre om kveldene Anonymkode: f5ff1...52a Jeg drikker ikke etter 20:30. Dette for å se om det hjelper på. Men kanskje jeg kan sette drikke stopp til enda tidligere. Ja gode tips ☺️ Anonymkode: 75a67...2dc
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #6 Skrevet 6. juli 2021 Jeg tisser også ofte, men det varierer fra dag til dag. Har vært hos lege, alt var fint. Anonymkode: ca21f...e0d
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #7 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg drikker ikke etter 20:30. Dette for å se om det hjelper på. Men kanskje jeg kan sette drikke stopp til enda tidligere. Ja gode tips ☺️ Anonymkode: 75a67...2dc Det kan være lurt. Prøv deg litt frem. Hvis du hele tiden går på do om du bare kjenner litt at du må tisse, så krymper blæra. Prøv å hold deg så lenge du klarer 😄 Anonymkode: f5ff1...52a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå