AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Vi hadde en diskusjon over en hjertesak hun hadde, hun driver også aktivt å jobbe med denne saken og var litt stressa pga det. Vi diskuterte i noen minutter mens vi var hjemme hos henne, jeg holdt meg rolig og beherska hele tiden, vi var uenige og hun endte opp med å skrike på meg og klikke helt. Jeg gadd ikke å høre på henne og bare dro hjem. Jeg ringte henne opp igjen og sa at det hun gjorde var uakseptabelt og jeg kan ikke finne meg i at folk kjefter på meg pga bagateller, hun forklarte da at måten jeg var på, var irriterende. Hun kom på kort besøk neste dag, hadde med noe hun hadde lånt (lata vel som hun ville levere) og snakket som om ingenting hadde skjedd. Hun er ellers en god veninne men jeg kjenner jeg ikke klarer å glemme denne episoden og den meningsløse atferden. Jeg tenker også på ting hun gjorde for 5-6 år siden og samler alle de dårlige sidene ved henne og føler jeg blir sintere og sintere. Jeg er fortsatt veldig sur på henne nå og lurer på når dette går over? Anonymkode: fd01e...2df 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Herregud, du må slappe litt av og la ting fare, det er åpenbart at hun er over det. Det burde du og fikse. Tenker på ting hu gjorde for 5-6 år siden?! Du høres ikke ut som en venninne, kanskje like greit at du slutter å late som du er det. Anonymkode: d8a29...511 22
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 Helt ærlig så får jeg litt vibber fra deg ts om at du kanskje også kan være litt irriterende å trykke på knappene til venninnen din ved å være arrogant og careface/kverulerende vedrørende noe hun brenner for. Du skriver at dere diskuterer noe som er en hjertesak for henne og som hun brenner for. Du kaller hennes oppførsel for meningsløs og at hun kjefter på deg for bagatelle. Synes det høres ut som om du undergraver følelsene hennes og at du kanskje har vært litt lit hensynsfull i diskusjonen. Er forøvrig svært nyskjerrig på hva denne hjertesaken er. Anonymkode: e4b64...c23 25
Menchit Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 Når det går over? Basert på tidligere erfaring med deg selv bør vel du være den beste til å svare på det, men siden du spør, 5-6 år kanskje? 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #5 Skrevet 7. juli 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Helt ærlig så får jeg litt vibber fra deg ts om at du kanskje også kan være litt irriterende å trykke på knappene til venninnen din ved å være arrogant og careface/kverulerende vedrørende noe hun brenner for. Du skriver at dere diskuterer noe som er en hjertesak for henne og som hun brenner for. Du kaller hennes oppførsel for meningsløs og at hun kjefter på deg for bagatelle. Synes det høres ut som om du undergraver følelsene hennes og at du kanskje har vært litt lit hensynsfull i diskusjonen. Er forøvrig svært nyskjerrig på hva denne hjertesaken er. Anonymkode: e4b64...c23 Helt enig i dette, jeg fikk akkurat samme inntrykk... Anonymkode: 40518...425 13
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #6 Skrevet 7. juli 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Helt ærlig så får jeg litt vibber fra deg ts om at du kanskje også kan være litt irriterende å trykke på knappene til venninnen din ved å være arrogant og careface/kverulerende vedrørende noe hun brenner for. Du skriver at dere diskuterer noe som er en hjertesak for henne og som hun brenner for. Du kaller hennes oppførsel for meningsløs og at hun kjefter på deg for bagatelle. Synes det høres ut som om du undergraver følelsene hennes og at du kanskje har vært litt lit hensynsfull i diskusjonen. Er forøvrig svært nyskjerrig på hva denne hjertesaken er. Anonymkode: e4b64...c23 Veldig enig! Her vet ts at det er en hjertesak for venninna, men ts kaller det en bagatell. Synes det virker som om ts er den som burde ha gått litt i tenkeboksen her. Anonymkode: 3367f...fa9 9
deedee_ Skrevet 7. juli 2021 #7 Skrevet 7. juli 2021 Det er du som virker som en dårlig venninne her. Når noen man er glad i engasjert prater om noe som er deres hjertesak, er det veldig unødvendig å måtte begynne å kverulere over dette. Jeg har opplevd det selv, og det føles ikke godt. At du deretter ringte hun for å kjefte på henne etterpå er bare sært, og når hun da har så stort hjerte og faktisk prøver å late som ingenting, så sitter du og finner ting fra flere år siden slik at du kan fortsette å være sur? Nei, her er det du som er skikkelig petty. 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #8 Skrevet 7. juli 2021 Langsur og fornærmet - Kanskje like greit at du slutter å plage henne med surmulinga di? "Samler alle de dårlige sidene hennes" Du høres jo veldig selvrettferdig ut...6-7 år...se på deg selv før du blir helt venneløs. Anonymkode: 0a964...de9 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #9 Skrevet 7. juli 2021 Alle TS'er som får kritikk (på KG) svarer aldri igjen i tråden så tråden er offisielt over 😂 Anonymkode: 15a1c...498 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #10 Skrevet 7. juli 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Alle TS'er som får kritikk (på KG) svarer aldri igjen i tråden så tråden er offisielt over 😂 Anonymkode: 15a1c...498 Neida, noen kommer også med ny tilleggsinfo etterhvert for å endre historien så de får sympati. Anonymkode: 86c0d...b23 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #11 Skrevet 7. juli 2021 Haha, ts høres ut som noen jeg kjenner; der vår relasjon er stadig oppe til analysering. Min adferd og meninger gjennomgås med lupe☺️😅 Blir i tillegg snakket til som om jeg er 5 år. Jeg vet at vedkommende synes jeg er en dårlig venn. Men der mangler for mye selvinnsikt til å se andre mennesker. Anonymkode: 699c2...937 1
ekkoet Skrevet 7. juli 2021 #12 Skrevet 7. juli 2021 Jeg husker hvor enkelt det var å ha (beste)venner når man var liten. Da kunne man være skikkelig uvenner og sint på hverandre en dag, kanskje til og med sloss, 2 dager senere var alt i orden. Av og til er det slik det bur være med gode venner - man har rom for å være uenige, og tilogmed sinte på hverandre, men kan falle tilbake på vennskapet etterpå, så ordner alt seg med litt tid og dårlig hukommelse. 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #13 Skrevet 7. juli 2021 Ts her, Jo jeg er ikke feilfri heller men denne saken har blitt altoppslukende og hun har nesten glemt seg selv og folk rundt henne pga det, ikke bare jeg som har merka det men også venner og familie. Jeg prøver å late som ingenting men det er ikke lett derfor skriver jeg her for å få råd til å takle det. Hun var ufin og jeg synes det var sårende. Hennes mann var og vitne til det og han beklaget til meg når jeg gikk til bilen. Anonymkode: fd01e...2df 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #14 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Langsur og fornærmet - Kanskje like greit at du slutter å plage henne med surmulinga di? "Samler alle de dårlige sidene hennes" Du høres jo veldig selvrettferdig ut...6-7 år...se på deg selv før du blir helt venneløs. Anonymkode: 0a964...de9 Det hjelper faktisk at dere skriver det, da tenker jeg at det er kanskje jeg som er problemet og slutter med å føle meg fornærma. Men det er en grunn til at jeg føler slik jeg føler. Prøver å legge det bak meg og ta tiden til hjelp. Anonymkode: fd01e...2df 1
Crobern Skrevet 7. juli 2021 #15 Skrevet 7. juli 2021 Menchit skrev (6 timer siden): Når det går over? Basert på tidligere erfaring med deg selv bør vel du være den beste til å svare på det, men siden du spør, 5-6 år kanskje? Dææver!! 😂😂 Men det er poeng. 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #16 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 23.03): Herregud, du må slappe litt av og la ting fare, det er åpenbart at hun er over det. Det burde du og fikse. Tenker på ting hu gjorde for 5-6 år siden?! Du høres ikke ut som en venninne, kanskje like greit at du slutter å late som du er det. Anonymkode: d8a29...511 Jeg er ikke ts, og vet heller ikke hva som har skjedd, men hvis man virkelig blir såret så kan det sitte i resten av livet.. Anonymkode: 0eba3...189 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #17 Skrevet 8. juli 2021 Kan vi få vite hva hun brenner for, sånn ca? Pyramidespill? Adopsjon av hjemløse dyr? Hobbyjuling av eldre? Søppelplukking i strandkanten? Føles som det har noe å si for kontektsen her. Anonymkode: bbbc6...72b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå