AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #21 Skrevet 7. juli 2021 11 minutter siden, Adrenalina1 said: Forferdelig stygt. Foretrekker du muffin mage og pappa kropp så er det din mening, min mening er noe helt annet Anonymkode: 2432f...211 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #23 Skrevet 7. juli 2021 Nei, overhode ikke. Kunne ikke tenkt meg å vært sammen med noen som anser vold som sport og underholdning. Anonymkode: e3a18...4ef 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #24 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Foretrekker du muffin mage og pappa kropp så er det din mening, min mening er noe helt annet Anonymkode: 2432f...211 Det finnes en mellomting, da. Det er ikke sånn at enten er du en muskelbunt, eller så har du "pappakropp". Menn er faktisk like forskjellige som kvinner. Min tidligere nevnte eks som drev kroppsbygging, hadde nydelig kropp, uten at det var alt for mye av det gode. Han var ikke så langt i prosessen at han kunne konkurrere enda. Egentlig perfekt kropp, men det hjelper jo ikke, når han var en egosentrisk, manisk, treningsfrik, som mistet potensen av anabole steroider. Anonymkode: e9a8c...79d 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #25 Skrevet 8. juli 2021 Sålenge han ikke var profesjonell\ekstrem, så ja, absolutt. Å tåle noen slag og spark samtidig som man oppfører seg normalt til daglig, viser bare at man vet hva man tåler og ikke er lettskremt. Anonymkode: 31af4...9c0
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #26 Skrevet 8. juli 2021 Absolutt, driver med bjj sjøl og vi kveler jo hverandre 😆😆 Anonymkode: 6a11f...5b7 3
Hr. Aktiv Skrevet 8. juli 2021 #27 Skrevet 8. juli 2021 strapaziert skrev (På 6.7.2021 den 20.24): Jeg har ingen interesse av å oppsøke forhold til menn som finner underholdning i vold. La meg også tilføye at jeg gjør en klar forskjell på selvforsvarsgrener som Jiu Jitsu, Karate etc - MMA er ikke det samme, MMA er vold. Karate kan du vel på en måte bruke som selvforsvar, men Jiu Jitsu? Det er ballett. MMA er ikke vold. Det er sivilisert selv om det er rått for noen å se på. Vold er når en av partene ikke har samtykket i det som skjer. Honey Dew skrev (På 6.7.2021 den 21.28): De slår og sparker hverandre, så jo det er vold. Nei. Les over her. AnonymBruker skrev (20 timer siden): Nei. For det første hadde jeg ikke orket å se på kampene, da det er alt for voldsomt. For det andre blir sånne typer ekstremt selvopptatt, og alt handler om kropp, mat, trening og søvn. Datet en som drev kroppsbygging, og det ble jo utrolig kjedelig! Han spiste kun kylling og ris til alle måltider, kanskje havregryn i blant. Var på gymmen flere ganger om dagen, måtte sove til faste tider, og kunne aldri avvike fra planen, noen gang. Når det eskalerte til anabole steroider som jeg nektet å sprøyte inn i han, ble det slutt. Tunnelsyn er ikke sjarmerende, og det er ikke dop heller. Anonymkode: e9a8c...79d Kroppsbygging er noe helt annet enn MMA. Dette er to idretter du på ingen måte kan sammenligne. Kroppsbygging er fokuset kropp. I MMA er fokuset kampen og teknikken. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #28 Skrevet 8. juli 2021 Ja, eksen var både utøver og trener innen MMA. Anonymkode: 4c2a5...45e
Honey Dew Skrevet 8. juli 2021 #29 Skrevet 8. juli 2021 Hr. Aktiv skrev (2 timer siden): Karate kan du vel på en måte bruke som selvforsvar, men Jiu Jitsu? Det er ballett. MMA er ikke vold. Det er sivilisert selv om det er rått for noen å se på. Vold er når en av partene ikke har samtykket i det som skjer. Nei. Les over her. Kroppsbygging er noe helt annet enn MMA. Dette er to idretter du på ingen måte kan sammenligne. Kroppsbygging er fokuset kropp. I MMA er fokuset kampen og teknikken. Ok. Så hvis en ungdomsgjeng avtaler med en annen ungdomsgjeng om å slåss, så er ikke dette heller vold? 2
Honey Dew Skrevet 8. juli 2021 #30 Skrevet 8. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (21 timer siden): Foretrekker du muffin mage og pappa kropp så er det din mening, min mening er noe helt annet Anonymkode: 2432f...211 En del av oss foretrekker det ja. AnonymBruker skrev (21 timer siden): Nei, overhode ikke. Kunne ikke tenkt meg å vært sammen med noen som anser vold som sport og underholdning. Anonymkode: e3a18...4ef Helt enig. Det er jo vold. Når noen går inn for å skade motstanderen ER det vold, uansett hva disse mma og boksefolkene måtte mene. Endret 8. juli 2021 av Honey Dew 2
AliceNextDoor Skrevet 8. juli 2021 #31 Skrevet 8. juli 2021 Hr. Aktiv skrev (3 timer siden): Karate kan du vel på en måte bruke som selvforsvar, men Jiu Jitsu? Det er ballett. MMA er ikke vold. Det er sivilisert selv om det er rått for noen å se på. Vold er når en av partene ikke har samtykket i det som skjer. Så lenge det foregår utøvelse der en blør eller får skader, og ikke minst blir slått ut så er det vold. Hvor man har skapt denne illusjonen om samtykke er meg ganske forunderlig. Mitt inntrykk av norske tilhengere og utøvere forsterker dette relativt greit. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #32 Skrevet 8. juli 2021 Ja. Men noen som kan fortelle meg hvorfor alle som driver med det har ødelagte ører? 😨 Anonymkode: 42ce6...487
Blomsterpotta Skrevet 8. juli 2021 #33 Skrevet 8. juli 2021 Nei takk. Det blir for rigid med kosthold og trening. Ikke liker jeg sporten og heller ikke kroppen de har. Jeg syns ikke muskelbunter er noe pent. 1
Gjest Fnuggolina Skrevet 8. juli 2021 #34 Skrevet 8. juli 2021 Jo, det kunne jeg nok. Er gift med en tidligere grappler (utøver og trener) - men herreGUD så mye trening det ble 🙈Det var liksom 2 timer dagen fast og flere ganger i uka annen trening i tillegg. Og så skulle han i tillegg trene andre 😶 Om han skulle konkurrert hadde det jo tatt all tid som finnes på kalenderen. Etter vi fikk barn var jo det bare å glemme, og det medlemskapet på Frontline dauet totalt - man må liksom trene mye for å få noe ut av det. Så......egentlig er svaret nei 😅 Hadde jeg/vedkommende ikke ønsket barn hadde det vært mer aktuelt. Det er jo ikke en sport man får betalt for på lik linje med fotball akkurat, det er helvetes mye trening og store utlegg fra egen lomme får jeg inntrykk av selv om man er supergod. Slitsomt om fyren sliter med å nå vektklassen opp eller ned, man blir jo påvirket selv av ekstremt matfokus.
Gjest Fnuggolina Skrevet 8. juli 2021 #35 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja. Men noen som kan fortelle meg hvorfor alle som driver med det har ødelagte ører? 😨 Anonymkode: 42ce6...487 Mannen min har det 😅 Er jo at det først hovner/kommer blod. Det kan komme av gnuring på matte for eksempel. Om man ikke tar ut blodet med sprøyte så blir det liksom hardt brusk. Aka blomkålører.
Gjest Fnuggolina Skrevet 8. juli 2021 #36 Skrevet 8. juli 2021 (endret) Honey Dew skrev (1 time siden): En del av oss foretrekker det ja. Helt enig. Det er jo vold. Når noen går inn for å skade motstanderen ER det vold, uansett hva disse mma og boksefolkene måtte mene. Alt er relativt, men om man tenker dødelighet så hadde jeg helt klart foretrukket en ungdom/ektefelle som drev med kampsport enn alpint for eksempel. Endret 8. juli 2021 av Fnuggolina
Jr.Garcon Skrevet 8. juli 2021 #37 Skrevet 8. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja. Men noen som kan fortelle meg hvorfor alle som driver med det har ødelagte ører? 😨 Anonymkode: 42ce6...487 Slag, eller trykk og press mot ørene ved bryting, gir ofte hematom/blodansamling i øret, som igjen kan påvirke brusken, bindevev blabla og ubehandlet ender man da fort opp med blomkålsører. Endret 8. juli 2021 av Jr.Garcon 1
Hr. Aktiv Skrevet 8. juli 2021 #38 Skrevet 8. juli 2021 Honey Dew skrev (5 timer siden): Ok. Så hvis en ungdomsgjeng avtaler med en annen ungdomsgjeng om å slåss, så er ikke dette heller vold? MMA er sport som foregår i en setting med regler OG en dommer. Det er ikke ungdommer som fungerer som rebeller. Hvis du ikke klarer å se forskjellen her så har du faktisk et stort problem. 3
Hr. Aktiv Skrevet 8. juli 2021 #39 Skrevet 8. juli 2021 strapaziert skrev (4 timer siden): Så lenge det foregår utøvelse der en blør eller får skader, og ikke minst blir slått ut så er det vold. Hvor man har skapt denne illusjonen om samtykke er meg ganske forunderlig. Mitt inntrykk av norske tilhengere og utøvere forsterker dette relativt greit. Sidestiller du dette med andre sporter også der skader kan oppstå? Tenker da på fotball, håndball, roing, alpint, løping, friidrett generelt, motorsport og masse annet? 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #40 Skrevet 8. juli 2021 Absolutt - kan ikke tenke meg noe mer sexy enn en veltrent mann med bra kosthold, som trener, og som kan beskytte meg og familien. Fighting er dødssexy! Anonymkode: 1bd0f...41a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå