Gå til innhold

Snodig Hobby.

Veit

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare begynne med å si at jeg er en meget snodig type.

Jeg liker meg best på fjellet alene, eller hjemme alene med øl mens jeg spiller på gitaren eller pianoet.

Hender også at jeg går in på KG eller nyhetssider for å diskutere usakelig men sakelig. 

Men har med mine få besøk her inne på KG lagt merke til noe jeg synes er veldig merkelig fulltidshobby som noen individer ser ut til å ha:

Nemmelig å starte masse merkelige inlegg som noen ganger er bare helt blåst, men også noe som faktiskt skulle kunne være reellt.

Men det merkelige er når det ser ut som at personen som starter tråden sitter og svarer seg selv?

Anonyme brukere som svarer seg selv i rekke og rad og later som de er forskjellige personer?

Når en kan se at hver anonyme bruker har: Like mange likes og like mange poster.

Er det bare jeg som har lagt merke til denne merkelige hobbyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du har misforstått. Du ser om det er samme anonym bruker på koden helt nederst, for eksempel: "Anonymkode: 48721...00f". Denne forandrer seg fra tråd til tråd, så du kan ikke gjenkjenne anonyme brukere utenfor tråden de skriver i. Antall innlegg og likes kommer fra alle de som har skrevet under anonym bruker. Så det kan være helt ulike personer som har samme antall innlegg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Veit skrev (13 minutter siden):

Jeg vil bare begynne med å si at jeg er en meget snodig type.

Jeg liker meg best på fjellet alene, eller hjemme alene med øl mens jeg spiller på gitaren eller pianoet.

Hender også at jeg går in på KG eller nyhetssider for å diskutere usakelig men sakelig. 

Men har med mine få besøk her inne på KG lagt merke til noe jeg synes er veldig merkelig fulltidshobby som noen individer ser ut til å ha:

Nemmelig å starte masse merkelige inlegg som noen ganger er bare helt blåst, men også noe som faktiskt skulle kunne være reellt.

Men det merkelige er når det ser ut som at personen som starter tråden sitter og svarer seg selv?

Anonyme brukere som svarer seg selv i rekke og rad og later som de er forskjellige personer?

Når en kan se at hver anonyme bruker har: Like mange likes og like mange poster.

Er det bare jeg som har lagt merke til denne merkelige hobbyen?

Hvis jeg ser noen på T-Banen snakke til seg selv så går jeg vekk. Enkelt. 

Anonymkode: 2d326...ca2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blobette skrev (2 timer siden):

Jeg tror du har misforstått. Du ser om det er samme anonym bruker på koden helt nederst, for eksempel: "Anonymkode: 48721...00f". Denne forandrer seg fra tråd til tråd, så du kan ikke gjenkjenne anonyme brukere utenfor tråden de skriver i. Antall innlegg og likes kommer fra alle de som har skrevet under anonym bruker. Så det kan være helt ulike personer som har samme antall innlegg.

Har sett denne koden ja. 

Men synes det er ganske usannsynelig at 3-4 forskjellige anonymebrukere i samme tråd har 

Foreks 9750001 Inlegg og 17 milioner 937 tusen 453 likes.

Testen teorien min gjennom å trykke like på en slik anonymbruker. Vips hade alle de «forskjellige» anonymebrukerne fått seg en ekstra like.

Så denne koden tror jeg er falsk 😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Veit skrev (3 timer siden):

Har sett denne koden ja. 

Men synes det er ganske usannsynelig at 3-4 forskjellige anonymebrukere i samme tråd har 

Foreks 9750001 Inlegg og 17 milioner 937 tusen 453 likes.

Testen teorien min gjennom å trykke like på en slik anonymbruker. Vips hade alle de «forskjellige» anonymebrukerne fått seg en ekstra like.

Så denne koden tror jeg er falsk 😆 

Du misforstår. Alle som huker av for å være anonym bruker får de anonyme innleggene sine telt opp mot en og samme anonyme bruker. Innleggstallene og likes'ene du ser er dermed det totale antallet anonyme innlegg på forumet. Koden nederst i innlegget er reell, og kan brukes til å holde greie på forskjellige anonyme brukere i en og samme tråd. Hvis jeg poster anonymt i en tråd vil jeg beholde samme anonymkode nederst i innlegget i hele den tråden. I neste tråd jeg deltar i vil jeg få en annen anonymkode. 

Anonymkode: 77819...3af

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...