Gå til innhold

Klum presser kroppen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja lykke til!

Jeg ville droppet den festen og blitt hjemme med babyen min! :roll:

Skrevet

helt utrolig... skulle tro hun heller ville være sammen sin da 5 dager gamle baby, enn å dra på fest...

Skrevet
helt utrolig... skulle tro hun heller ville være sammen sin da 5 dager gamle baby, enn å dra på fest...

Herregud ja, jeg hadde aldri i livet klart å dratt i fra en nyfødt unge. P.g.a en fest?? What, hva står egentlig i hue på de folka der. Hallo

Skrevet

Det hørtes jo ordentlig lurt ut, gå på fest 5 dager etter fødsel med renselse og det hele. Blæh.

Skrevet

Wow... En ting er jo å gå på festen, men å bruke mesteparten av tiden før det til å slanke seg. Merkelig prioritering spør du meg.

Skrevet
Hun skal være i shape og magen skal være borte, 5 dager etter fødsel pga Emmy-showet.

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/mote/article455805.ece

For noen er ikke sånt et stort problem. Hun ser jo frisk og rask ut, og har jo ikke antydning til noen kilo for mye. Dvs, at hun antagelig vil se nokså "normal" ut raskt etter fødselen.

Sånn var det i hvert fall med meg, jeg var inne i mine vanlige jeans to dager etter fødselen. Ingen kunne se at jeg hadde født for noen dager siden.

Skrevet

Det er jo ikke sikkert hun skal være borte i mange timer da.. Vise seg fram, også kanskje tilbake til babyen?

Skrevet

Dette er jo en person som lever av å vise seg frem. Tenkt på den PR en hun får ut av det?!

Skrevet

Syns allikevel ikke det kan bortforklares, uansett hvor mye hun lever av PR. Hun og Seal må ha nok penger til å kunne gå glipp av det lille det har å si, å vise seg på den festen. Ikke akkurat noen som glemmer hvem Heidi Klum er selv om hun er borte et par uker.. fatter det ikke jeg :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...