Gå til innhold

Er vivag kapsler humbug?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får "alltid" soppinfeksjon etter penicillin... Denne gangen kjøpte jeg canesten og disse vivag.. Men virker det? Søker og finner mest info fra produsent eller apotek (som er selgere) så vet ikke helt.. Men prøver alt om det kan hjelpe. 

Anonymkode: 32200...a73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har god erfaring med disse ; har brukt dem de få gangene jeg har gått på antibiotika/penicillin.Har 'aldri' soppinfeksjon til vanlig, men får det ifbm slik kur.

Anonymkode: cb6fb...bdf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg må gå på penicillin så kjøper jeg alltid vivag og stapper oppi både en og to gjennom hele perioden. Jeg fikk soppinfeksjonen fra helvette en gang jeg jeg fikk hestekur med penicillin, men etter at jeg begynte å kjøre på med vivag med en gang jeg fikk penicillin så har jeg ikke hatt sopp 🙌🏼 

Anonymkode: 96482...b7c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så fantastisk å høre. Kanskje jeg slipper det denne gangen. Jeg får alltid vanvittig vondt og sårt, utfloden er ekkel og kløe er plagsomt, men at det er sårt og vondt er verst. Og diflucan bruker alltid over 3 dager på å virke. Canesten synes jeg bare lindrer sånn såvidt, og klarer aldri å ta knekken på det. 

Anonymkode: 32200...a73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...