Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er på jobb - blir jeg alltid veldig trett rundt kl. 13-14 og det varer helt til rundt kl 16-17. Er sliten og hadde kunnet sovne om det var mulighet til det. Blir også veldig lat og giddaløs. Får ikke med meg alt av samtaler osv. Dette skjer uansett om jeg har sovet 4 eller 9 timer natten før.🙊 resten av dagen er jeg "vanlig". Sover aldri på dagen og legger meg alt mellom 21:30-00:00. Står opp 06.

Har jeg fri kjenner jeg ikke så mye på denne tretthetsfølelsen, kanskje litt innimellom.

Er dette vanlig? Er det noe jeg kan gjøre for unngå denne følelsen? Jobber i helsevesenet, og dette er den roligste tiden jeg får sittet nedpå litt bortsett fra lunchpausen. Er 28 år, så burde jo ikke ha det sånn? 

Anonymkode: a24cc...df5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig. Jeg har også alltid hatt den ettermiddagstrettheten uansett hvor mye søvn jeg har fått natten før. Prøver å være aktiv - trening om jeg har mulighet til det eller litt tøy og bøy om jeg er på jobb. Merker at jeg blir friskere i hodet av å bevege meg litt. Kaffe funker også for noen, men jeg kan ikke selv drikke det etter lunsj for da får jeg ikke sove (legger meg 22.00 - 22.30)

Anonymkode: 32091...666

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når jeg er på jobb - blir jeg alltid veldig trett rundt kl. 13-14 og det varer helt til rundt kl 16-17. Er sliten og hadde kunnet sovne om det var mulighet til det. Blir også veldig lat og giddaløs. Får ikke med meg alt av samtaler osv. Dette skjer uansett om jeg har sovet 4 eller 9 timer natten før.🙊 resten av dagen er jeg "vanlig". Sover aldri på dagen og legger meg alt mellom 21:30-00:00. Står opp 06.

Har jeg fri kjenner jeg ikke så mye på denne tretthetsfølelsen, kanskje litt innimellom.

Er dette vanlig? Er det noe jeg kan gjøre for unngå denne følelsen? Jobber i helsevesenet, og dette er den roligste tiden jeg får sittet nedpå litt bortsett fra lunchpausen. Er 28 år, så burde jo ikke ha det sånn? 

Anonymkode: a24cc...df5

Kaffe med fløte i og et stykke kake vil gjøre susen klokken 12.44. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Jytte skrev (4 minutter siden):

Kaffe med fløte i og et stykke kake vil gjøre susen klokken 12.44. 

Spiser du dette hver dag?

Anonymkode: 04148...5e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Spiser du dette hver dag?

Anonymkode: 04148...5e6

Nei, absolutt ikke, men en smootie, eller kaffe med en liten bit mørk sjokolade. Er du ikke på lavkarbo kan en softis erstatte lunsj par dager i uka. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva spiser du til lunsj? Og når inntar du lunsjen?

Anonymkode: e5581...041

• Liker 1
Skrevet

Jeg får en veldig knekk hvis jeg spiser sukker i lunsjen. Kan ikke drikke juice til maten f eks. Kanskje det er noe sånt som ligger bak? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...