Nytteni Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Alle sier det er så bra, men det er jo absolutt ingenting å gjøre hvis man bare vil ha det moro og så tenkte jeg kanskje jeg kunne kjøpe lit billig brus da siden det er nytt, men det er bare en pakke per person på nettet, hvorfor er de bare sånt tull hele tiden her til lands?
kikkana Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Du får flytte til en slum i hvilket som helst uland når du blir gammel nok så finner du veldig kjapt ut at det du klager over ikke er noe å klage over. Alt er ikke så bra her da, begynner å bli ganske mange som er fattige og slike ting. Men bedre en mange mange andre land. 2
newman01 Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 16 hours ago, Nytteni said: bare vil ha det moro og så tenkte jeg kanskje jeg kunne kjøpe lit billig brus Er billig brus det som definerer om et land er slum eller ikke? Skjønte ikke helt hvor du ville med den kommentaren... 1
Khadira Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 (endret) Nytteni skrev (16 timer siden): Alle sier det er så bra, men det er jo absolutt ingenting å gjøre hvis man bare vil ha det moro og så tenkte jeg kanskje jeg kunne kjøpe lit billig brus da siden det er nytt, men det er bare en pakke per person på nettet, hvorfor er de bare sånt tull hele tiden her til lands? Her er det mye å plukke fra hverandre. Først og fremst, vet du hva en slum er? Som @kikkana sier, du kan jo eventuelt sjekke ut hvordan slumområder er i utlandet. Norge er ikke slum, vi er et av de rikeste landene i verden med høyest levestandard - en levestandard som ikke blir ødelagt fordi man ikke får kjøpt billig brus. Og ja, det med brus.. Hva har det med saken å gjøre? Endret 6. juli 2021 av Khadira *skrivefeil 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå