AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Noen som vet hva dette kan være? Helt runde røde prikker, ingen hevelse eller kløe. Har vært i fjæra og bada og i en elv. Mistenker det var siste plassen det skjedde, for jeg føler jeg ble oppspist av noe. Men aner ikke hva det er, aldri sett lignende. Spredt på rumpe, lår og bryst. Ikke armer og ben. Er i Finnmark. Ikke stressa, men litt nysgjerrig om det er insektsbitt eller om det rett og slett er utslett Anonymkode: e0c6e...980
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Ser nesten ut som knottbitt. Jeg bor i et knott høl å har sånne gjennom sommeren 😅 Anonymkode: 86c4c...a70
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 Knott eller sandlopper. Anonymkode: 9841b...3b7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser nesten ut som knottbitt. Jeg bor i et knott høl å har sånne gjennom sommeren 😅 Anonymkode: 86c4c...a70 Har masse knott her og tidligere stukket av knott, men det klør jo noe enormt🙄 - ts Anonymkode: e0c6e...980
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå