AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Jeg plages med en del hard hud på føttene, mest plagsomt er det på knokkelleddet ved lilletåen. Regner med det kommer av skotøy, men jeg skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre annerledes. Bruker aldri høyhelte sko eller ballerinas. Jeg bor i joggesko/sneakers. På vinteren vintersko selvsagt og på sommeren bruker jeg også sandaler fra ecco. Jobbskoene mine er også sandaler fra ecco men med mer demping. Jeg har normal pronasjon sånn forresten. Jeg bør også nevne at jeg har str. 35 i sko, så småsko/pensko eier jeg ikke foruten om nevnte ecco sandaler. Jeg filer(konservativt da for mye kan vel gjøre det verre?) i dusjen, bytter på å ta fotbad med olivenolje som er mykgjørende eller en fet fuktighetskrem. Slutter jeg blir det såpass med hard hud at jeg blir hvit og nærmest mister bevegelighet i foten, føler meg også mer tørr. Jeg er lei av alt dette styret:( Noen råd? Anonymkode: 57d60...b69
Jentegutt Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 (endret) file og pusse, smør med pattesalve morgen og kveld, sov gjerne med tykt lag og sokker på😊 Send meg gjerne pm så kan sikkert hjelpe deg, duller med føttene mine daglig😊 Endret 5. juli 2021 av jentegutt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå