AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #41 Skrevet 7. juli 2021 Tanuki skrev (2 minutter siden): MGTOW er incels som later som de har valgt å leve uten kvinner. Feil. Mange har vært i forhold før. Anonymkode: 9e221...8b1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #42 Skrevet 7. juli 2021 37 minutter siden, Tanuki said: MGTOW er incels som later som de har valgt å leve uten kvinner. Av og til er det bedre å bare si «vet ikke» eller være still når man ikke har peiling. «Better to remain silent and be thought a fool than to speak and to remove all doubt» Anonymkode: 839d0...fda 1
Tanuki Skrevet 7. juli 2021 #43 Skrevet 7. juli 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Feil. Mange har vært i forhold før. Anonymkode: 9e221...8b1 ok, uansett er dem stakkarslige. 56 minutter siden, AnonymBruker said: «Better to remain silent and be thought a fool than to speak and to remove all doubt» i like måte du. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #44 Skrevet 7. juli 2021 Det er vel helt greit om de som kaller seg mgtow vil være singel. Kvinner har kjempa for retten til å være singel, klart menn kan få være single om de foretrekker det. Problemene kommer for både kvinner og menn når de likevel ønsker sex og kanskje slags forhold hvor bare én part får legge premissene. Da er vi over på mulig utbytting. Anonymkode: 8ada7...ebd
Ardwinna Skrevet 7. juli 2021 #45 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 12.39): Hvorfor er det så mange damer her som hater menn som ikke ønsker å binde seg? Anonymkode: 87ae9...0ed Er det så mange damer her som gjør det da? Hvis man skal bruke KG som utgangspunkt for hva folk tenker og mener, så får man et rimelig forvrengt forhold til andre mennesker. Her kommer alle meningene rett fra levra, ofte i forsterket utgave, og noen skriver også drøye ting de overhodet ikke mener bare for å fyre opp stemninga. Her inne får kvinnene beskjed om at det er vi som bestemmer på sjekkemarkedet og dermed har ansvaret for at enslige menn ikke får sex. Noen går så langt som å påstå at kvinner som er for gnien på hvem de har sex med, har skylda for at ensomme menn tar selvmord. Men på andre siden er kvinner altfor løse og horete, og burde bli mer familieorientert. Jeg kunne ha ansett dette som noe veldig mange menn tenker og mener, men jeg har trua på at dette er noe et mindre antall menn (og muligens også noen kvinnelige forumtroll) skriver her inne. Noen av dem bare fordi de kjeder seg og vet hvilke knapper de skal trykke på for å få fart på brukerne, mens andre sitter på vonde opplevelser som gjør dem sinte og frustrerte. De aller fleste kvinner har ingenting i mot menn som velger å ikke binde seg, og for noen er det bare fint siden de gjerne vil leve på samme måten. Det som derimot flere kvinner "hater" er de (forhåpentligvis få) mennene innenfor MGTOW som begrunner dette valget av livsstil med at kvinner er verdiløst søppel og skal behandles deretter, og som bruker mye tid på å snakke ned kvinner og le av at kvinner blir voldtatt eller drept fordi de liksom fortjener det. Jeg håper og tror at menn flest innen MGTOW-bevegelsen ikke velger å være singel fordi de hater kvinner som pesten, men fordi de liker å leve fritt og kun ha seg selv og sitt å ta ansvar for. Jeg har ingen problemer med at noen menn vil være evig single, men hvis de samtidig legger meg for hat fordi jeg er kvinne og ønsker meg alt vondt i verden, så er det jo et problem for meg og andre kvinner. Et problem som fort kan bli større om de samler seg på nett og fyrer opp hverandre. Det samme gjelder selvsagt hvis en gruppe sinte kvinner som hater menn gjør det samme. Hat er aldri et bra utgangspunkt som felles interesse i en gruppe. Bare noen tanker fra god voksen dame som av og til nesten mister troa på mennesket når jeg leser her inne, men som fremdeles tviholder på tanken om at de aller fleste er fine folk. Og at resten egentlig også er det innerst inne, men bare har det så vondt inni seg av ulike grunner, at det tærer dem opp fra innsiden og gjør dem sinte og hatefulle. (og nå kommer jeg sikkert til å bli fullstendig latterliggjort for denne ukuelige optimismen, men skitt au). 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #46 Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 5.7.2021 den 15.26): Det lurer jeg på.. Anonymkode: e42b2...f24 Jeg dritt lei alle disse nye ordene og uttrykkene som kommer..finn ett godt norsk ord for det så vi skjønner hva det snakkes om. Anonymkode: ad2bc...696
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #47 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg dritt lei alle disse nye ordene og uttrykkene som kommer..finn ett godt norsk ord for det så vi skjønner hva det snakkes om. Anonymkode: ad2bc...696 "Bitterpikker" Anonymkode: 0632b...474 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå