Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det lurer jeg på..

Anonymkode: e42b2...f24

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men goes their own way 

Anonymkode: cd1c9...4cd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg du allerede vet ettersom mgtow er så lite kjent i seg selv. Du ville bare lage en tråd om det og få folk til å vite om det. 

Mgtow for de som lurer: menn som er incel, men forkleder det med at det er noe de aktivt velger selv. 

Litt som når jenter sier æsj til brad pitt som de vet de aldri vil få, så i stedet for å bli avvist så avviser de selv først.

Anonymkode: b2b9b...e6d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Det tror jeg du allerede vet ettersom mgtow er så lite kjent i seg selv. Du ville bare lage en tråd om det og få folk til å vite om det. 

Mgtow for de som lurer: menn som er incel, men forkleder det med at det er noe de aktivt velger selv. 

Litt som når jenter sier æsj til brad pitt som de vet de aldri vil få, så i stedet for å bli avvist så avviser de selv først.

MGTOW er ikke synonymt med incel, så vet vi det.

Anonymkode: 5f1ed...97e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

MGTOW er ikke synonymt med incel, så vet vi det.

Migtoe er menn som ikke når helt opp uansett. De prøver å overbevise seg selv om at de "går sin egen vei". Men når en ser på sidene deres så gjør de ikke annet enn å skrive og skrive og skrive om kvinner, hele tiden. Det er ikke å "gå sin egen vei", det er å føle seg sur og bitter for at en ikke får oppleve noe.

Men ikke alt som burde få barn. Så jeg er glad for at søppelet tar seg selv ut.

Anonymkode: 0632b...474

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Migtoe er menn som ikke når helt opp uansett. De prøver å overbevise seg selv om at de "går sin egen vei". Men når en ser på sidene deres så gjør de ikke annet enn å skrive og skrive og skrive om kvinner, hele tiden. Det er ikke å "gå sin egen vei", det er å føle seg sur og bitter for at en ikke får oppleve noe.

Men ikke alt som burde få barn. Så jeg er glad for at søppelet tar seg selv ut.

Wow du virker som en keeper, skikkelig bra menneskesyn her altså! 😂 Du er ikke en bitter femcel vel?

• Liker 5
Skrevet

Det betyr: Men Groping Their Own Penis

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nå har ikke jeg studert "bevegelsen" eller hva det nå enn kalles, men jeg trodde essensen var at man bryter med forventningene samfunnet har? Altså fokuserer på seg selv og egne opplevelser i stedet for partner og familie? Rett og slett leve livet nøyaktig slik man ønsker selv.

Anonymkode: 92d3f...83a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

MGTOW er menn som ikke gifter seg eller blir samboer med en dame. De kan ha kjærester og slikt så vidt jeg vet, men de ønsker ikke binde seg.

Anonymkode: 87ae9...0ed

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar!

Jeg er en kvinne 40+, godt gift og alt det der, og jeg lurte oppriktig på hva det betyr da jeg kun har sett dette her på kg. I tråder av og om incel og kvinnehat..

• Liker 1
Skrevet

Men Going Their Own Way. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takker for svar!

Jeg er en kvinne 40+, godt gift og alt det der, og jeg lurte oppriktig på hva det betyr da jeg kun har sett dette her på kg. I tråder av og om incel og kvinnehat..

MGTOW er frivillig ugift/single. Vi hater ikke kvinner. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det å IKKE gifte seg og IKKE få barn er som å gå glipp av å kjøpe billetter til Titanic. Altså positivt! :) 

Anonymkode: 9e221...8b1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
mordi skrev (3 minutter siden):

😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mgtow er å erklære at en ikke vil ha noe med kvinner lenger og at de derfor "velger" vekk kvinner. Det er som regel menn som kvinnene allerede har valgt bort, men det fremstår jo tøffere å si at man ikke vil ha dame enn å si at man ikke får dame.

Er som de som liksom "avviser" damer over feks 20 eller 25 år(aner ikke lenger hva standarden til menn er ift kvinners "topp",mulig den er sunket til 12 nå?) De finner en slags glede av at de, i sitt eget hode, kan avvise noen tillegg til at enkelte av dem faktisk TROR at noen kvinner tenker "åh nei! Han creepy stalkeren har erklært at jeg er blitt for gammel å nå skal han (endelig) slutte å plage meg"

Jeg tror det bare gir en slags seier eller glede å kunne uttrykke verbalt at man velger noen vekk, det blir jo en mager trøst å mene at de kvinnene som alltid har avvist han skal synes det er dumt han slutter å plage dem.

Det er rett og slett mangel på selvinnsikt og litt "keep telling yourself that" ...Hvis de sier det mange nok ganger så er det garantert noen av dem som faktisk ender opp med å tro 100%  at det er sannheten.

Anonymkode: 5c29e...100

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du er helt på jodet. Incel og MGTOW er ikke det samme. 

Skrevet
mordi skrev (5 minutter siden):

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det å IKKE gifte seg og IKKE få barn er som å gå glipp av å kjøpe billetter til Titanic. Altså positivt! :) 

Et helt ærlig valg!

Jeg skulle ønske at flere kunne velge det samme, uten å oppleve et stigma. Både menn og kvinner.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det lurer jeg på..

Akronym for "Men Going Their Own Way"

Men Going Their Own Way - Wikipedia

Google it. Jeg er ikke enig i det de skriver dog. Jeg er ikke "i miljøet" eller noe slikt men mener bestemt at man ikke trenger å være incel eller hate kvinner for å være "MGTOW". Det er laget en film om dette, "Red Pill", som jeg synes var bra...

En dame som var feminist prøvde å sette seg inn i dette...

Kan anbefales, interessant perspektiv.

Ideologisk sett er vel hun her ganske nært en "MGTOW" også, bare at hun er kvinne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at incels blir migtoe:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Grunnen til at incels blir migtoe:

kvalmende tankegang på hun der 🤮🤮

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...