AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Jeg var på do, og er blitt litt forstoppet grunnet graviditet, så jeg klemte litt hardere enn vanlig. Det kom ingenting ut, så jeg kjente bare lett på analåpningen om det var noe der, og da kjente jeg at det på en måte bulet ut der. Bare litt utbulning. Jeg dytta det opp igjen, og prøvde å presse igjen for å se om det samme skjedde, men det gjorde det ikke. Turte sikkert ikke presse like hardt. Hva kan det være?? Kan det vare analprolaps? Anonymkode: be30c...b19
Minya Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Mye større sjanse for at det er hemorider. Det er vel en av de aller vanligste svangerskapsplagene. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 Minya skrev (27 minutter siden): Mye større sjanse for at det er hemorider. Det er vel en av de aller vanligste svangerskapsplagene. Jeg er bare i uke 8, kommer hemoroider så tidlig?😱 Anonymkode: be30c...b19
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 Sett deg på huk over et speil og press igjen Anonymkode: 1fd21...8ec
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #6 Skrevet 5. juli 2021 Det er en jevn utbuling rundt hele åpningen, som forsvinner når jeg kniper igjen. Det er vel ikke hemoroider, eller kan det være det? Anonymkode: be30c...b19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå