Gå til innhold

Tilbakevendende urinveisinfeksjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som er plaget av tilbakevendende urinveisinfeksjon ved sex? Har dere blir utredet noe mer enn var ultralyd? Jeg kan ha det 10-15 ganger i året, og jeg må ha antibiotika med en gang, jeg klarer bare ikke å gå med den intense smerten og konstante vannlatingstrangen. Har arr på en nyre etter tidligere nyrebekkenbetennelse. Jeg klarer ikke engang vente en dag på å levere urinprøve til legekontoret, jeg sitter å gråter på toalettet fordi det er helt forferdelig. Klarer ikke jobbe, så må alltid ringe inn syk. 

- Prøvd hiprex, funker ikke. 

- Tranebær funker ikke. 

- Tisser alltid etter sex. 

Neste steg for meg hadde vært å slutte å ha sex, men det vil jeg selvfølgelig ikke. Er det noen redning? 😭

Anonymkode: 7c223...11d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser nå at jeg skulle postet den i Kropp og helse. Beklager! 

Anonymkode: 7c223...11d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stadig tilbakevendende UVI, er så lei av det. Har prøvd alle kjerringråd som er..... legen min mener at jeg bare skal vente å se det an da jeg kun har vært plaget i ca 1,5 år. Jeg blir så dårlig hver gang, influensafølelse i kroppen, hele underlivet brenner/svir og jeg blir faktisk litt forvirret🙈 Har blitt sjekket for resturin, men hadde ikke det. Er ganske fortvilet over hele greia.... Orker nesten ikke ha sex lenger for da er jeg garantert UVI.....

Anonymkode: c56a3...2cc

Skrevet

Bruker dere kondom? 

Skrevet

Prøvde alt det samme som deg. Det som funket til slutt var bare bomullstruser, ingen stringtruser. 

Pass på at mannen ikke overfører tarmbakterier frem mot urinrøret ved sex. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og be mannen vaske seg! VIKTIG

Mange menn er griser og slurver med hygienen. I tillegg til de utroe som drar med seg div kjønnsykdommer tilbake til partner. Test deg, det ville jeg gjort.

Anonymkode: a1b31...f37

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...