AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Tenkte å kjøpe noe lister og lignende i dag, men prisene har jo steget med over det dobbelte siden i fjord. Så det der hadde jeg ikke råd til i dag gitt. Men ikke så rart det, halvparten her inne f eks tjener jo rundt 1 million i året og da blir prisene deretter. Da kommer ikke jeg langt med disse stusle 300k. Men har tenkt å dra til sverige om en stund, hvis det går. Noen som vet om trevareprisene er litt bedre der? Anonymkode: 17939...797
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Tenkte å kjøpe noe lister og lignende i dag, men prisene har jo steget med over det dobbelte siden i fjord. Så det der hadde jeg ikke råd til i dag gitt. Men ikke så rart det, halvparten her inne f eks tjener jo rundt 1 million i året og da blir prisene deretter. Da kommer ikke jeg langt med disse stusle 300k. Men har tenkt å dra til sverige om en stund, hvis det går. Noen som vet om trevareprisene er litt bedre der? Anonymkode: 17939...797 Jeg følger en canadisk youtuber som klager over treprisene der. Jeg tror ikke det er en rike-nordmenn-ting, det er dyrt over hele verden nå. Anonymkode: aaa95...d23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå