catlover99 Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Har i det siste begynt å få opp mandelstener i munnen, ofte på morgenen eller når jeg hoster. Det er plagsomt og ekkelt. Noen andre som har opplevd det? Hva gjør jeg?
Khadira Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Jeg slet mye med det før, og begynte bruke munnskyllevann morgen og kveld. Det hjalp. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 Sliter meg det samme. Har vært plaget med det i 25 år. Prøvd alt. Æsj.det lukter død inne i munnen min 😮 Vurderer å operere bort mandlene, siden det skal fungere. Noen som har operert bort mandlene pga mandelsteiner? Anonymkode: 1e98f...f1e
Gjest Mr Bergen Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 catlover99 skrev (8 timer siden): Har i det siste begynt å få opp mandelstener i munnen, ofte på morgenen eller når jeg hoster. Det er plagsomt og ekkelt. Noen andre som har opplevd det? Hva gjør jeg? Via fastlegen fikk jeg henvisning til øre nese hals lege og en laseroperasjon av mandlene. Mandlene ble ikke fjernet, men overflaten ble jevnet ut slik at disse mandelstenene ikke dukket opp mere. Ble utført i lokalbedøvelse, tok ti minutter. Etter dette ingen flere stener. Anbefales sterkt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå