AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Er det noen som har gode tips.. jeg er sånn som utad ikke ser eller virker stressa, men jeg får store fysiske problemer og stress setter seg skikkelig i kroppen. Hvordan kan man bedre dette? Muskelknuter i rygg/nakke/skuldre, problemer med å puste ordentlig, vondt i brystkassa og bryst muskelen (ikke hjertet altså) er ting som plager meg, og jeg vet ikke hvordan jeg kan bli bedre.. Anonymkode: da3b1...847
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Gooogle stressmestring, mange tips❤️ Anonymkode: d5102...75d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 Jobber jevnt med kroppsholdning. Jeg vet plagene kommer hvis jeg slurver, så det er god motivasjon. Trener, særlig rygg, slik at musklene er sterke og det er enklere å ha god holdning. Jobber med pusteøvelser og aktiv avspenning der jeg ser muligheten. For meg er jobben en trigger, så jeg er særlig bevisst på å fokusere aktivt i pausene. Anonymkode: e6bfd...6f7
ruskejento Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jobber jevnt med kroppsholdning. Jeg vet plagene kommer hvis jeg slurver, så det er god motivasjon. Trener, særlig rygg, slik at musklene er sterke og det er enklere å ha god holdning. Jobber med pusteøvelser og aktiv avspenning der jeg ser muligheten. For meg er jobben en trigger, så jeg er særlig bevisst på å fokusere aktivt i pausene. Anonymkode: e6bfd...6f7 TS her! Tusen takk for gode råd. Ja trening gjør egentlig underverker, men pga corona så har jeg ikke fått opprettholdt det, siden treningssenteret er stengt. Men å trene rygg muskler kan jeg jo gjøre hjemme! Jeg vet ikke helt hva som er mindre triggere, så må kanskje jobbe litt med det da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå