AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Merket du forskjell på kroppen eller andre ting? Og eventuelt hvordan får du i deg probiotika? Igjennom piller, fermittering, Biola eller annet? Anonymkode: 4ce45...ddc
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 Med mindre du går på antibiotika, eller har andre fordøyelsesproblemer behøver du ikke ta tilskudd Anonymkode: 22884...1f3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Med mindre du går på antibiotika, eller har andre fordøyelsesproblemer behøver du ikke ta tilskudd Anonymkode: 22884...1f3 Det er både tannlegen min, legen min med fler uenig i. Men det er en annen diskusjon 😅 Jeg lurer oppriktig om noen har erfaringer med det. Trenger ikke å være tilskudd, men mat. Anonymkode: 4ce45...ddc
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 Bruker idoform, den har trelagsbeskyttelse for å overleve Den fjernet i hvert fall sopp i munnen. Anonymkode: a6df7...b3c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bruker idoform, den har trelagsbeskyttelse for å overleve Den fjernet i hvert fall sopp i munnen. Anonymkode: a6df7...b3c Takk 🙏 Har du merket noen andre ting etter du begynte? Tar du det hver dag? Anonymkode: 4ce45...ddc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå