AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Dette kommer til å høres utrolig dumt ut, men flyttet nettopp til Oslo og har fått en skikkelig greie for strigla vestkantdamer. Men er hverken i miljøet eller typen jeg tror de ser etter. Merker de som er interessert i meg typisk er mer alternative. Jeg mener ikke dette på et rent overfladisk nivå, for hvem som helst kan jo se ut nesten akkurat som de vil. Det er mer drømmen om ei oppegående dame som er "godt oppdratt" og eksponert for kultur, mange muligheter og interesser, og samtidig har god(les enig med meg) og gjennomført smak på ting. Altså ikke neste blonde kjerring med forkjærlighet for LV og cola. For å være ærlig bryr jeg meg ikke om hvor hun er fra, men erfaringsmessig finnes hun ikke på bygda. Poenget er at de som typisk liker meg ikke er min type. Jeg vil ikke bli en teit stereotyp av en fyr for å øke sjansene mine, men kunne dere fortalt litt om hvilke egenskaper som kanskje ses etter? Anonymkode: 13459...f09 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 Jeg er faktisk i nøyaktig samme posisjon som deg, men er dame. Interessant! Anonymkode: dc84c...6a6 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 Hvor gammel er du TS? Hva jobber du med? Anonymkode: 43344...f75
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 Da må du begynne å henge på steder de henger og bli involvert i aktiviteter og organisasjoner der du kan bli sett og komme i småsnakk. Meld deg som frivillig på arrangementer der de kan være. Finn deg jobb på den siden av byen. Du må rett og slett bare havne på radaren, og så skru på sjarmen etter det Anonymkode: d9051...50c 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da må du begynne å henge på steder de henger og bli involvert i aktiviteter og organisasjoner der du kan bli sett og komme i småsnakk. Meld deg som frivillig på arrangementer der de kan være. Finn deg jobb på den siden av byen. Du må rett og slett bare havne på radaren, og så skru på sjarmen etter det Anonymkode: d9051...50c Men det kommer an på alder og yrke. De er ikke interessert i en 40-åring som er rørlegger for å si det sånn. Anonymkode: 43344...f75 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 Dette er veldig vanlig. Dessverre har du temmelig dårlige sjanser, for vestkantfolk pleier å holde seg til sine egne. Anonymkode: 58288...3f1 8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #7 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Men det kommer an på alder og yrke. De er ikke interessert i en 40-åring som er rørlegger for å si det sånn. Anonymkode: 43344...f75 Alder har ingenting å si. Er du 40 så finnes det single damer på rundt 40 også. Rørlegger er ikke å sette seg selv på radaren, de stikker innom, fikser og drar, og blir ikke sett igjen. Men å jobbe på en lokal kaffebar går fint an. Så det må ikke være en flott jobb med høy utdannelse. Anonymkode: d9051...50c 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #8 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvor gammel er du TS? Hva jobber du med? Anonymkode: 43344...f75 Jeg er 26 og sivilingeniør. Anonymkode: 13459...f09
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #9 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er 26 og sivilingeniør. Anonymkode: 13459...f09 Tjener du over 1 mill er du good to go. 👍 Anonymkode: e2c66...777 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #10 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tjener du over 1 mill er du good to go. 👍 Anonymkode: e2c66...777 Nei. Det er ikke sånn det fungerer 😂 Anonymkode: d9051...50c 8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #11 Skrevet 4. juli 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Tjener du over 1 mill er du good to go. 👍 Anonymkode: e2c66...777 Nei, det er ikke sånn det fungerer. Anonymkode: 58288...3f1 5
Realverdien Skrevet 4. juli 2021 #12 Skrevet 4. juli 2021 Siv.ing? Det hjelper veldig på. Få deg noen fine antrekk fra Care of Carl og begynn henge med disse vestkantdamene. Husk at det er cocktails ikke øl som teller. Du spanderer og bare med tusenlappet i kontant, la bartender beholde vexelen, eller legg kortet i baren. Da bruker du 'dyrt' kredittkort. Du scorer nok før eller siden. Trikset er å få dem fulle og adskilt fra venninneflokken.
Realverdien Skrevet 4. juli 2021 #13 Skrevet 4. juli 2021 Glemte å si at dyre sko er et must. Loake er bra engelske sko. Men du går sjelden feil med italienske. Sko til 4-5000 kroner er mer enn nok. Du trenger bare to eller tre par. Brune, sorte og gjerne et par brogues til kommers-kunstfilmene på Gimle. Sånn omtrent. Finnes gode guider på nettet. Advarer deg om at du nok blir skuffet når du får dem i senga. Vel vel. Jaja. Jojo. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #14 Skrevet 4. juli 2021 Jeg er en vestkantdame som bruker Roland Mouret-kjoler og CL heler på jobb. Mannen min er mekaniker... Så poenget er at alt kommer an på kjemi. Da jeg traff mannen min hadde han en jobb som ikke utbetalte lønn. 😂 Og den beholdt han i ca. 5 år av forholdet vårt, men det var helt ok. Anonymkode: 4b586...527 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #15 Skrevet 4. juli 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er en vestkantdame som bruker Roland Mouret-kjoler og CL heler på jobb. Mannen min er mekaniker... Så poenget er at alt kommer an på kjemi. Da jeg traff mannen min hadde han en jobb som ikke utbetalte lønn. 😂 Og den beholdt han i ca. 5 år av forholdet vårt, men det var helt ok. Anonymkode: 4b586...527 Fra? Anonymkode: 58288...3f1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #16 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg er faktisk i nøyaktig samme posisjon som deg, men er dame. Interessant! Anonymkode: dc84c...6a6 Interessant, ja. Ser du det på samme måten? for har av en eller annen grunn negative fordommer mot vestkantmenn. Tenker russebuss, flashing av klokker og uironisk bruk av "keeg" med en gang. Men det er sikkert manneversjonen av hun koka og LV-dama jeg beskrev? Anonymkode: 13459...f09 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #17 Skrevet 4. juli 2021 Realverdien skrev (10 minutter siden): Glemte å si at dyre sko er et must. Loake er bra engelske sko. Men du går sjelden feil med italienske. Sko til 4-5000 kroner er mer enn nok. Du trenger bare to eller tre par. Brune, sorte og gjerne et par brogues til kommers-kunstfilmene på Gimle. Sånn omtrent. Finnes gode guider på nettet. Advarer deg om at du nok blir skuffet når du får dem i senga. Vel vel. Jaja. Jojo. 😂 Anonymkode: 13459...f09 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #18 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Fra? Anonymkode: 58288...3f1 Gjelder dette klasseskillet bare Oslofolk? Nordmenn? Hele verden? Anonymkode: 13459...f09
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #19 Skrevet 4. juli 2021 Oslo øst/vest er jo gammelt og innarbeidet, men det er grader av Oslo vest også (gamle penger vs oppkomlinger). Du kan muligens ha bedre sjanser som bygdegutt/-jente enn noen fra Oslo øst. Jeg har veldig vanskelig for å se for meg ei vestkantberte med en afrikansk kjæreste, men vestlig, rik utlending går sikkert bra. Anonymkode: 58288...3f1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #20 Skrevet 4. juli 2021 Jeg passer nok beskrivelsen du kommer med. Jeg har bare vært sammen med menn fra Oslo, og kjæresten min er også det. Det er ikke noen "regel" jeg har hatt, men det gir en langt likere referanser. Jeg har også studert/bodd flere år utenlands, og det har også kjæresten min. Akkurat den internasjonale eksponeringen er veldig viktig. Jeg har mer kultur hjemmefra enn kjæresten - faren min jobbet i kulturbransjen i mange år, mens kjæresten er fra en mer "forretningsfamilie". Han liker dette veldig godt ved meg, så jeg har nok påvirket ham noe. Ingen har absolutt alt, så man må jo velge. Spørsmålet er egentlig hvorfor du ser etter noen ulik deg - er det jenter som er interessert i det du er interessert i, eller er det rett og slett bare fordi de er annerledes? Anonymkode: ca09c...01f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå