AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Har fått pigmentflekker under øynene i forbindelse med graviditet, som nå tydeligvis utvider seg enda mer i sola. Jeg smører meg med 50 flere ganger om dagen og holder meg i skyggen, men har dere noen råd utover det? Ser ut som en skitten vaskebjørn😞 Andre som har vært i samme situasjon – ble dere kvitt det? Anonymkode: aedd2...d06
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Skrevet 4. juli 2021 Går over av seg selv når hormonene roer seg. Ikke noe du kan gjøre Anonymkode: 14455...3d2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har fått pigmentflekker under øynene i forbindelse med graviditet, som nå tydeligvis utvider seg enda mer i sola. Jeg smører meg med 50 flere ganger om dagen og holder meg i skyggen, men har dere noen råd utover det? Ser ut som en skitten vaskebjørn😞 Andre som har vært i samme situasjon – ble dere kvitt det? Anonymkode: aedd2...d06 Retinolprodukter kan hjelpe. Men retinol gjør deg mer følsom for sol og du kan bli lettere brent om du ikke bruker solkrem Mulig du kan spørre fastlege om du kan få retinol (sterkere enn det du kan kjøpe i butikk) og evt hydroquinone. De to i kombinasjon er som regel effektiv behandling. Men det kan tas noen måneder før du ahr full effekt. Anonymkode: 8b52f...e14
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 Så skal du ikke bruke dem når du er gravid, så du må vente Anonymkode: 8b52f...e14
Maiava88 Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 Jeg også! Etter nr. 2! Det var veldig ille! Jeg brukte peeling 1 gang i uka, og nå er det borte. Usikker på om det var pga. peelingen, men det er verdt et forsøk😊
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 Jeg har også det. Snart 12 år siden siste fødsel, har dem fortsatt, tror ikke de går bort. Anonymkode: d667f...f21
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #7 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har fått pigmentflekker under øynene i forbindelse med graviditet, som nå tydeligvis utvider seg enda mer i sola. Jeg smører meg med 50 flere ganger om dagen og holder meg i skyggen, men har dere noen råd utover det? Ser ut som en skitten vaskebjørn😞 Andre som har vært i samme situasjon – ble dere kvitt det? Anonymkode: aedd2...d06 Les om Anthony William medical medium og sluggy liver. Jeg følger han på insta, og det ligger mye info der ute. Jeg har selv pigmentflekker i ansiktet, men de har nesten blitt borte etter å ha fulgt hans rensekurer for leveren. Anonymkode: bd79a...c62
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå