Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det kommer fra urinblæren. Fra urinblæren og til urinveisåpningen er det bare noen cm. med urinvei. Det er ikke fysisk mulig at det kan lagres flere dl. med veske som plutselig sprute ut i den korte urinveien. 

Menn kan også squirte på samme måte. Gjerne etter at de har kommet og tuppen på penis blir intenst kost på. Det kommer også fra urinblæra. Så begge kjønn tisser på seg i praksis. Men hva gjør vel det? Det er vått, varmt og deilig. 

Herer video av menn som squirter.  

Anonymkode: 6f265...65b

Er det pga musklene slapper så av og mye trykk på blæra? 

Hører noen sier de ikke kommer mens squerten skjer, så da er det rart hele opplegget.

Anonymkode: 72d37...4c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Scoops skrev (På 4.7.2021 den 19.04):

Sikkert tatt opp mange ganger her før, men det får være. 

Jeg har aldri squirtet før, men i dag skjedde det altså, ble veldig mye søl. Dere som gjør dette, er det sånn at når det har skjedd en gang er det lettere for at det skjer igjen, eller blir det ofte med den ene gangen? 

Har et leketøy som ikke slår feil. Squirter ikke ellers. Men dette leketøyet virkelig får det til å renne.

Hva gjør jeg. Første gang måtte jeg avslutte hele orgasmen før jeg fikk oppleve den skikkelig.

Etter det bruker jeg 2 håndkle. Har ikke gått gjennom dem enda. Men kjenner jeg ikke helt klarer å slappe av, kan hende jeg må teste ut en gang, med å ha noe als «tisse-laken» under for å kunne slappe 100% av 😄

Anonymkode: 41777...caa

AnonymBruker
Skrevet
Elder Millennial skrev (På 4.7.2021 den 19.50):

Hvis noe har en oppskrift eller en squirting for dummies bok så gi meg gjerne ett hint😅🙈

Dette leketøyet slår ikke feil hos meg. Er eneste som har fått det til for min del.

https://www.sinful.no/lelo-enigma-dual-action-sonic-massager

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.7.2021 den 20.02):

min feil. det kommer selvfølgelig ut av klitten 😅 meg som bare tenker mer på at det kjennes som det kommer ut av hullet. 

Anonymkode: bea5c...561

Det er ikke mulig. Klitten har ikke mulighet til å sprute ut noe som helst. 

Anonymkode: b3e34...703

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.7.2021 den 20.02):

Yeah right. Antar at du har lite erfaring med kvinner som squirter. Damene har som regel squirta meg rett i munnen, og det er ikke piss. 

Anonymkode: 476a2...eb4

Det er samme stoff; urin er i miksen selv om det ikke virker slik. Det kommer fra urinrøret. Deter ikke uvanlig å få orgasme mens man urinerer. Noen kvinner er så sensitive. Urinrøret er rett under kitoris strukturen. 

Anonymkode: 56485...5fc

AnonymBruker
Skrevet
Elder Millennial skrev (1 minutt siden):

Har en slik🙄 mulig det ikke er håp for meg da, eventuelt får jeg legge meg i hardtrening 😂

Det skal være mulig for alle å få til.

For meg så kjenner jeg skikkelig den der «jeg må tisse» følelsen som det er snakk om man får rett før en orgasme. Men på en helt annen måte enn ved en «klitoris» orgasme.

Jeg skal ikke si hva væsken er, men jeg hadde tømt blæren 2 ganger, ~7 min og 3 min før orgasmen.

Men kjentes annerledes ut enn en «vanlig» orgasme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...